Olaplex-hiushoidosta kokemuksia?
Olen nyt muutaman kerran ottanut Olaplex-käsittelyn hiusten raidoituksen yhteydessä viimeisen parin vuoden aikana. Eka käsittely oli todella hyvä ja kesti pitkään tuuheana, toisen kerran meni myös hyvin ja olin tyytyväinen... Nyt kolmannen kerran jälkeen on alkanut tuntua, ettei hiukset laskeudu normaalisti. Kuulostaa omituiselta, mutta pesupäivänä saan ne asettumaan hyvin föönaamalla harjan kanssa ilman sen kummempia aineita. En käytä olaplex hoitotuotteita kotona, mutta kuitenkin kaampaajalta ostettua shampoota ja hiuksiin jätettävää suihkehoitoainetta. Pesua seuraava päivä on taas ihan toivoton... hiukset ovat jotenkin ihan klimpissä. Vaikea kuvata, mutta näyttää viidessä minuutissa kampaamisen jälkeen siltä, kuin ei olisi kammattu moneen päivään ja sotkeutuukin helpommin... Hius on edelleenkin useamman kuukaudenkin jälkeen viime kerrasta normaalia "tukevampi" ja tuuheampi, mutta jotenkin muovisemman oloinen. Vähän kuin olisi huonolaatuista tekohiusta. Ja tuntuu, että hiuksia on lähtenyt todella paljon näiden käsittelyjen lopputuloksena.
Aloin miettiä, että onko se mahdollista, että olaplex-aine jää hiuksiin pitkäksi aikaa ja sitten kun käsittelyä uusitaan, hius imee aina uuden määrän sisäänsä ja nyt sitten ei tunnu enää luonnolliselta ollenkaan.
Onko kenelläkään muulla käynyt samoin toisteun olaplex-käsittelyn seurauksena? Saako tuottetta mitenkään poistettua hiuksista, koska pesemällä se ei tosiaan minulta ainakaan lähde.... vai onko radikaali leikkaus ja uusi kasvatusprojekti ainoa vaihtoehto???
Kommentit (3)
Uskoisin että se on se raidoitus mikä on nyt viimeisellä kerralla vaurioittanut hiusta :(
Moni on sanonut, että Olaplex kestää hiuksissa n. viikon... en tiedä voiko se kerrostua ja jäädä tukkaan?
Minäkin olen aina ottanut Oleplexin raidoituksen yhetydessä, ja kai se jonkun verran suojaa hiuksia kärähtämiseltä, mutta ei mitenkään erityisen paljon. Suoraan sanottuna jopa tuntuu, että vähän turha juttu. En oikeastaan huomaa eroa Olaplexin kanssa ja ilman.
Kyllä minullakin on vaalennus/raidoitus kuluttanut hiusta juuri Ap:n kuvaamalla tavalla, mutta se tosiaan liittyy siihen vaalennukseen, ei Olaplexiin. Vaalennus kuivattaa ja turvottaa sekä karheuttaa hiusta. Siihen ei auta muu, kuin olla varovaisempi vaalennuksen kanssa seuraavalla kerralla.
🇺🇦🇮🇱
up