Pieleen menneitä baby showereita?
Kauheesti hehkutetaan ikimuistoisista ja herkistä juhlista. Onko kenellekään osunut kohdalle niin päin honkia menneitä juhlia jotka ois parempi ollut olla järjestämättä?
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Itselleni järjestettiin, en halua olla kiittämätön, mutta aika kurjaa oli yksin istua kahvipöydässä kun muut juhlijat asettautuivat muualle istumaan kahviensa kanssa ja huudattivat karaokea viisi tuntia. Kaksi kertaa pyysin senkin laittamaan hiljemmalle, kunnes istuin pari tuntia eristyksissä kauimmaisessa huoneessa. Juhlat kestivät 9h. Eikä niiden aikana keskusteltu vauvasta tai raskausajasta juuri mitään. Kuulumisia vaihdeltiin muiden vieraiden kesken koko päivän. Tuntui että nämä baby showerit oli jollekin ihan muulle ihmisen suunnattu, kaikki oli niin kaukana omista mieltymyksistä, olisi nyt edes juteltu vauva jutuista.
:D
En ehkä ihan ymmärrä käytöstäsi jäädä yksin kauimmaiseen huoneeseen istumaan, miksi et mennyt mukaan laulamaan, juttelemaan ja pitämään hauskaa?
Toki on epäkohteliasta käytöstä jättää juhlittava yksin tuolla tavoin, mutta en tiedä koko tilannetta nyansseineen, joten en voi kommentoida tarkemmin. Miksi et pyytänyt poistumaan, jos ahdisti? Tai lähtenyt itse?
Mullekin järjestettiin babyshowerit, mutta ei sielläkään vauvoista puhuttu ja hyvä niin. Osa toi jotain vauva-aiheisia lahjoja, osa jotain muuta.
Eiköhän nuo ole kutsut enemmänkin vain jokin syy koota kaveriporukka yhteen ja pitää hauskaa. En olisi omilla kutsuillani edes halunnut jauhettavan vauvasta ja raskaudesta sen kummemmin, kun koko ajan muutenkin tietäää, että kohta se tulee olemaan vain sitä.
Jahh, on tämäkin turha vouhotus rantautunut Suomeen...
En kestänyt sitä meteliä, pyysin pariin otteeseen sen lopettamista, mutta ei muita kiinnostanut. Meteli otti korviin eikä mahassakaan vaikutettu kovin tyytyväisiltä meteliin. Juhlia ei järjestetty omassa kodissani, vaan monen kymmenen kilometrin päässä, josta ei ollut mahkua lähteä omin päin pois. Mulle luvattiin lapsivapaa päivä miehen kanssa kylpylässä. Sen sijaan mut kiikutettiinkin johonkin aivan turhaan touhuun. Juhlissa ei ollut mitään mua varten, olin ja olen edelleen loukkaantunut kaikkien käytöksestä ja siitä että koko päivä lapsivapaata meni siinä. Olisin mielummin arvostanut suklaalevyä, omaa rauhaa kotona ja saunaa. Toivon että en olis edes noussut sängystä kyseisenä päivänä. Pohdin vain sitä, että kukaan henkilöistä jotka olivat mukana, ei ilmeisesti tiedä musta mitään. Siinä kohtaa tuommoset hömpötykset ja turhan tavaran ostamisen olisi voitu jättää välistä. Varsinkin kun olen jo kuukauden kaikille sanonut että me ei haluta tälle vauvalle mitään materiaa sitten, vaan mielummin vaikka joku kimppa lahjakortti johonkin lastentarvikeliikkeeseen. Kivasti ajateltu juttu kaikilta, mutta olisi voitu ottaa huomioon mun mieltymykset asiaa kohtaa. Ap
Niin ja siis karaoke ei ole mun juttu ollenkaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Niin ja siis karaoke ei ole mun juttu ollenkaan. Ap
Asia tuli harvinaisen selväksi, kuten myös pettymys siitä, ettet päässytkään kylpylään.
Itselleni järjestettiin, en halua olla kiittämätön, mutta aika kurjaa oli yksin istua kahvipöydässä kun muut juhlijat asettautuivat muualle istumaan kahviensa kanssa ja huudattivat karaokea viisi tuntia. Kaksi kertaa pyysin senkin laittamaan hiljemmalle, kunnes istuin pari tuntia eristyksissä kauimmaisessa huoneessa. Juhlat kestivät 9h. Eikä niiden aikana keskusteltu vauvasta tai raskausajasta juuri mitään. Kuulumisia vaihdeltiin muiden vieraiden kesken koko päivän. Tuntui että nämä baby showerit oli jollekin ihan muulle ihmisen suunnattu, kaikki oli niin kaukana omista mieltymyksistä, olisi nyt edes juteltu vauva jutuista.