Lähtisitkö pelkällä menolipulla Marsiin kolmen tuntemattoman ihmisen kanssa?
Tällä viikolla Helsingissä vieraillut Landstorp kertoi MarsOnen hakevan neljää ihmistä asumaan siirtokuntaansa Marsiin – pelkällä menolipulla. Aikataulu olisi vuonna 2032.
Aiotteko jättää hakemuksen?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Sinnehän voisi lähettää parin maailman mahtivaltion pressan ja erään diktatuurin päämiehen alkuun. Kuka keksii neljännen osallistujan.
Martti Ahtisaari rauhanneuvottelijaksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho. Mutta tietäen ihmismielen joku niistä sekoaa ja tappaa kaikki. Mutta ois se sen arvoista. Nähdä toinen planeetta. Ja lähelle mennään.. Ei sentään toiseen galaksiin.
Ei toiseen galaksin voi ihmisen eliniän aikana matkustaa.
tuohan riippuu lähinnä eliniästä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinnehän voisi lähettää parin maailman mahtivaltion pressan ja erään diktatuurin päämiehen alkuun. Kuka keksii neljännen osallistujan.
Martti Ahtisaari rauhanneuvottelijaksi
Putin, Trump, Kim ja Ahtisaari samassa kopissa, jotenkin mua naurattaa tää ajatus... 😂
Ei taitaisi vanhojen miesten kunto kestää (eikä Kiminkään...).
Parhaimmassa tapauksessa pääsisin matkaan kolmen psykopaatin kanssa, mutta yksikin riittää vallan hyvin. Tai se että joku tosiaan sekoaa.
Katja Ståhl, Juhana Helmenkalastaja, Martina Aitolehti sekä Sofia Ruusila
Avaruus on kiehtonut minua pienestä asti, mutta en ikinä lähtisi täältä pois pysyvästi. Minulla tulisi Maata ikävä samantien kun se näkyisi aluksen ikkunasta.
Vierailija kirjoitti:
Lenita Airisto
En lähtisi, rakastan elämää kaikkine iloineen/murheineen niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Aku Louhimies voisi lähteä miettimään asioita ja kasvamaan ihmisenä. Tosin siellä kyllä hän kutistuisi entisestään (painovoima).
Aku vois ohjata siellä Paha Mars- elokuvan jatkoksi Paha Maalle
No en hitossa lähtisi, karmean ahdistava ajatus, olkoonkin sitten miten historiallista tahansa. Kotisohvalla katselen mielelläni kuvia Marsista, olen aina ollut kiinnostunut avaruudesta. Mä odotan sitä, kun saan seurata livenä ihmisten ensimmäistä laskeutumista toiselle planeetalle, toivon mukaan ehdin nähdä sen! 🚀
En, mutta muutaman tiiän jotka voisin lähettää menolipulla Marsiin... :D
Vain Jos lennolla olisi sara sieppi,sara chafak ja saara aalto. Tekisin ihmiskunnalle valtavan palkinnon
Mies
Vierailija kirjoitti:
Vain Jos lennolla olisi sara sieppi,sara chafak ja saara aalto. Tekisin ihmiskunnalle valtavan palkinnon
Mies
Kielinainen sara forsberg unohtui
Lähtisin jos yksi olisi Elon Musk, toinen hammaslääkäri ja kolmas yleislääkäri. Ja lääkärit miehiä.
Vierailija kirjoitti:
En, mutta muutaman tiiän jotka voisin lähettää menolipulla Marsiin... :D
Koko Suomen hallitus
Jos perheeni kuolisi, jolloin mulla ei olisi Maassa mitään, niin voisin lähteä. Vaatisin kyllä eutanasiavehkeet mukaan. Ilman en lähtisi. Olisi kauheeta sairastua siellä johonkin tosi tuskalliseen sairauteen ilman paranemismahdollisuutta. Mutta oishan toi ihan mieletön juttu päästä avaruuteen. Kaunein asia maailmassa olisi nähdä maapallo avaruudesta.
Kenen psyyke oikeasti voi kestää tuon.
Lähtisin mutta nyt jo ikää 43v joten tuskin pääsen mukaan.
Parempi kohde olisi Venus, olosuhteet olisivat semmoiset minkä ansaitsevat.