Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikinä ei jaksais mennä minnekään..

Vierailija
24.03.2018 |

En haluaisi myöntää olevani nykyään tylsä, mutta haluaisin yleensä vaan jäädä kotiin, jos jotain menoa olis. Se sosiaaliseen tilaan siirtyminen tuntuu ihan kauhealta.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sinun pakko ole mennä. Ole kotona, jos siellä viihdyt paremmin. Taidat olla hyvin nuori, jos tuosta stressaat? 20v päästä saat olla ihan rauhassa, eikä siihen tilaan tarvii siirtyä kuin töihin.

Vierailija
2/3 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama! Jollain tapaa olen ollut tämmöinen aina, mutta piirre oikein korostuu kun ikää kohta 40. En ota stressiä, olen hyvillä mielin kotona ja nautin elämästä näin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sinun pakko ole mennä. Ole kotona, jos siellä viihdyt paremmin. Taidat olla hyvin nuori, jos tuosta stressaat? 20v päästä saat olla ihan rauhassa, eikä siihen tilaan tarvii siirtyä kuin töihin.

Olen 30. Viihdyn kyllä kotona, mutta eihän siitä kauheasti synny mitään muistoja ja turha odottaa, että ikinä tapahtuisi mitään jännää tai tapaisi ketään mielenkiintoista, jos aina vaan möllöttää! Välillä kannattais kumminkin väkisin jaksaa, koska kivaa on sitten kumminkin, kunhan saa siirryttyä. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme