Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ukko suutahtelee aina, kun yritän tehdä jotain itselleni tärkeää ja mielekästä.

Vierailija
24.03.2018 |

Koko viikkona en ole harrastanut yhtään mitään...nyt kun voisin näin viikonloppuna vinkuu etten voi ku vauva itkis hänellä.

Olen lopen kyllästynyt tähän. Jos ei isä voi lapsensa kanssa leikkiä, niin mihin hemmettiin sitä isää oikein tarvitaan??

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että kumpikaan heistä ei tule kuolemaan poissaolosi aikana eikä (ilmeisesti vauva) tule saamaan mitään traumaa poissaolostasi. Mies vaan keksii tekosyitä, ettei hänen tarvitse uhrata vapaa-aikaansa lapsenhoitoon. Ja muista myös, että jos kotiin palatessasi lapsella on vaikka vaatteet erilailla kuin itse olisit laittanut, älä sano mitään. Anna miehen hoitaa tavallaan.

Ovesta ulos vaan reippaasti!

Vierailija
2/6 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on niin, että mies ei pysty tekemään mitään samaan aikaan kun on lapsen kanssa. Siis minä pystyn tekemään ruokaa, siivoamaan, käymään kaupassa / pankissa you name it, mutta jos miehen pitää tehdä jotain, ihan mitä vaan, niin minun on oltava lapsen kanssa. Hassua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveripariskunnassa mies ei kertakaikkiaan uskaltanut olla vauvan kanssa kahdestaan. Pelkäsi ettei osaa, että rikkoo vauvan. Kysy mieheltäsi miksi on huolissaan jos lähdet pois ja kerro ratkaisu mahdolliseen huoleen. Kerro myös että homma on niin, että sinä tarvitset nyt sen oman aikasi. Ihan ystävällisesti tuetenkin juttelette :)

Vierailija
4/6 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet pitää joskus pistää tapahtuneen tosiasian eteen. Jätä kirjalliset ohjeet keittiön pöydälle ja mene ovesta ulos.

Vierailija
5/6 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies liki heitti mut tänäänkin ulos ja shoppailemaan ja jäi viiden lapsemme kanssa kotiin. Oli ollut rankkaa, lapset kiukuttelee enemmän kun testaavat isäänsä joka on kuitenkin heidän kanssaan vähemmän, mutta selvisivät ja mulla oli ihan mukavaa.. Mutta kamala ikävä.

Lähet vaan, kyllä ne pärjää.

Vierailija
6/6 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi apuun!

Minkä ikäinen lapsi on? Mikä vauvan hoidossa on se vaikein osuus? Älä anna sitä vaihtoehtoa, että et lähde minnekään, vaan lähdet. Teet sen ainakin kerran viikossa ja et kuuntele yhtään mitään vastalauseita, vaan sanot, että mies on aikuinen ihminen ja hänen pitää pärjätä kupeitten hedelmän kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi