Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko joutuneet tahattomasti katsomaan toisten seksiä?

Vierailija
24.03.2018 |

siis salaa tai toisen pariskunnan tietäen, että katsotte?

Itse olen joskus kerran mökillä katsellut yöllä ( en voinut olla näkemättä ja katsomatta) kun ystäväpariskunta alkoi keskellä yötä rakastella luullen minun nukkuvan. Olin himoinnut kauan kyseistä naista, mutta en ollut saanut. Oli se tosi kiihottavaa , kun näki ja kuuli kaiken alusta loppuun ja näki ihan kaiken naisestakin...oli pakko tehdä itse myös..

Mitä olette tehneet? Pitikö masturboida itse?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa kokemuksia .......

Vierailija
2/4 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä oo. Tämä voidaan sulkea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kerran, mutta se oli perjantai illan hetken päähänpisto ravintolassa. Minua pyydettiin mukaan katsomaan erään ihan mukavan pariskunnan lemmen leikkejä. Tavallaan oli ihan kiihottavaa ja sain minäkin osuuteni. Tuon jälkeen podin monen päivän morkkiksen.

Vierailija
4/4 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus nuorena tyttönä kuulin siskon huoneesta omituista ääntä. kun avasin oven, niin näin kuinka kaksi poikaa pani siskoani kumpaiseenkin reikään samaan aikaan ja siskoni voihki. olin vielä kokematon asioitten suhteen, joten luulin että siskolle tehdään jotain pahaa. siskoni selitti sitten että kaikki on mukana vapaasta tahdosta ja mitä he tekivät. homma vaikutti sen verran ällöltä että lähtin paikalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän