Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen työharjoittelussa ja hoitoala kyseessä

Vierailija
23.03.2018 |

Olen tehnyt harjoitteluja jo silloin kun opiskelin lähihoitajaksi ja en enää jaksa välittää paskaakaan. Sen olen oppinut, että vaikka kuinka hyvin yrittäisit harjoittelun tehdä, niin aina joku keksii, että olet ihan paska.
Nyt en enää jaksa edes yrittää. Kärsin tämän paskan niin kuin se olisi vankilatuomio joka täytyy vaan suorittaa loppuun.
Hommat teen niin hyvin kuin pystyn mutta mitään erityistä en odota.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu hyvin paljon työpaikasta. Oman kokemukseni mukaan monissa paikoissa opiskelija otetaan hyvin vastaan ja niistä harjoitteluista saa paljon irti. Joissakin paikoissa taas työilmapiiri on huono ja opiskelijat nähdään lähinnä rasitteena. Omalla asenteella voi vaikuttaa harjoittelun kulkuun, huonossa harkkapaikassa parempi antaa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Tsemppiä harjoitteluun! Minkälainen harkkapaikka kyseessä?

Vierailija
2/5 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä. Ne hoitsut on omaan napaan tuijottajia, ja saavat esimieheltä kiitosta, kun keksivät haukkua opiskelijoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää että olet potilaille normaali ystävällinen. Vaikka sekin saattaa jotain hapannaamakollegaa ärsyttää. Ajattele että tuo on vain välivaihe ja myöhemmin löydät työpaikan jossa viihdyt.

Lähihoitajan työ on tärkeää, älkää vähätelkö.

Vierailija
4/5 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu että minulla on harkat menneet aina hyvin niin lh kuin sh-opinnoissakin, ja lähes kaikkiin paikkoihin on pyydetty töihin harkkojen jälkeen.

Mutta opiskelijoita on kyllä tullut vastaan jos jonkinlaisia. Viime viikolla viimeksi työpaikalla oli sellainen että ei olisi pitänyt läpi päästää, mutta opettaja kumosi harkan ohjaajan tässäkin.

Vierailija
5/5 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu että minulla on harkat menneet aina hyvin niin lh kuin sh-opinnoissakin, ja lähes kaikkiin paikkoihin on pyydetty töihin harkkojen jälkeen.

Mutta opiskelijoita on kyllä tullut vastaan jos jonkinlaisia. Viime viikolla viimeksi työpaikalla oli sellainen että ei olisi pitänyt läpi päästää, mutta opettaja kumosi harkan ohjaajan tässäkin.

Jännä juttu? Sulla on ollut hyvä tuuri, onhan se jännä juttu. Omalla kohdalla yksi harkkapaikka oli aivan painajainen vaikka kaikkeni yritin. Meinasin jättää opiskelut kesken simputtavan ohjaajan takia. Kaikki muut harjoittelut läpi kiitettävillä arvosanoilla. Niitä ihan oikeasti surkeita harjoittelupaikkoja/ohjaajia on. Toki on myös niitä opiskelijoitakin joka lähtöön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi