Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies laittaa viestiä päivittäin, vaikka kiinnostus on lopahtanut

Vierailija
23.03.2018 |

Mies on vasta-eronnut ja ollaan tapailtu tiiviisti parin kuukauden ajan, mutta nyt emme ole nähneet pariin viikkoon (eri kaupungit) Huomaan selkeästi hänen viesteistään että hänen kiinnostuksensa on ehkä lopahtanut, vaikka parin kuukauden ajan oli todella ihastunut ja minä jo kuvittelin että kohta seurustelisimme...mutta silti hän laittaa päivittäin viestejä ja mihin aikaan vaan. Miksi hän laittaa viestejä silti? Tylsyyttäänkö vai haluaako pitää varalla?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa, haluaa susta fwb?

Vierailija
2/9 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tulkitset väärin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä mieheltä niin saat ihan oikean vastauksen, eikä palstamammojen vääriä tulkintoja!

Vierailija
4/9 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pitkästä suhteesta on eronnut? Jospa vanha suola janottaa eikä ole valmis uuteen suhteeseen täysillä. Kuka nyt olisi jos vasta eronnut? jos edellinen suhde on ollut melko lyhyt ilman lapsia niin sitten kyllä voi olla kiinnostunut sinusta tai monistakin. 

Vierailija
5/9 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ANAL GUARDIAN.

Vierailija
6/9 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on vasta-eronnut ja ollaan tapailtu tiiviisti parin kuukauden ajan, mutta nyt emme ole nähneet pariin viikkoon (eri kaupungit) Huomaan selkeästi hänen viesteistään että hänen kiinnostuksensa on ehkä lopahtanut, vaikka parin kuukauden ajan oli todella ihastunut ja minä jo kuvittelin että kohta seurustelisimme...mutta silti hän laittaa päivittäin viestejä ja mihin aikaan vaan. Miksi hän laittaa viestejä silti? Tylsyyttäänkö vai haluaako pitää varalla?[/quot

Olen mies ja mulla kävi jotenkin noin. Olin pelkkä b-luokan varamies vaikka sama kaupunki. Sitten kun kysyin, että mites edetään, niin ei selkeetä vastausta. Ympäri pyöreetä saissee aina vastaus.. Pistin pelin poikki ja jätin vastailematta viesteihin. Ei ole ainoa nainen maailmassa, joten se siitä naisesta.

Vierailija
7/9 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies erosi viime vuoden lopussa vähän alle kolmen vuoden suhteesta, kuulemma henkisesti päässyt jo aika yli erosta. Olemme käyttäytyneet kuin pariskunta, hän on osoittanut hellyyttä julkisilla paikoilla, esitellyt kavereilleen jne.  Ymmärrän kyllä että eron jälkeen ei ole heti valmis suhteeseen. Pitää jutella miehen kanssa kasvotusten parin päivän sisällä, jos hän vielä suostuu näkemään...kun ei ole ehdottanut näkemistä vaikka tietää että olen vapaalla.

ap

Vierailija
8/9 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jospa kysyisit siltä suoraan? Kysy, onko jotain tapahtunut, onko kiinnostus laskenut?

Vierailija
9/9 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juteltiin asiasta kasvotusten ja mies kertoi ettei ole valmis suhteeseen. Oma elämä niin myllerryksissä monen asian suhteen ettei pysty antamaan sitä mitä haluaisin :( Mutta tykkää minusta edelleen ja olen kuulemma tosi tärkeä hänelle, toivoo etten unohtaisi häntä...surullinen olo tällä hetkellä :( kaikki tuntui niin hyvältä ja kuulemma hänenkin tunteet olleet aitoja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme