Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kertokaa miten pääsen eroon terapeutista

Vierailija
23.03.2018 |

On vaikea lopettaa ja kun on tiedossa seuraava käyntipäivä.
Se just kun oon käynyt jo niin kauan.
Se hyöty on minimaalinen.
Talvella oli turhia käyntejä muutama.
Juttelua kuin tutun kanssa.
Mistä saan sen voiman?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruutat seuraavan ajan etkä varaa uutta.

Vierailija
2/18 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikea terapeutti nijn kerrot vaan ettei sulla ole enää varaa maksaa. Et taatusti pääse enää vastaanotolle vaikka kuinka olisit hoidon tarpeessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea hyvästä päätöksestä! Itse kadun, etten lopettanut aiemmin. Mitään hyötyä siitä ei ollut.

Vierailija
4/18 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse muutin toiselle paikkakunnalle ja (turha) terapia loppui siinä samalla. 

Vierailija
5/18 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea hyvästä päätöksestä! Itse kadun, etten lopettanut aiemmin. Mitään hyötyä siitä ei ollut.

Kiitos mutta en ole päättänyt kun en osaa.

Se on roikkumista vaan viikosta toiseen.

Ihmettelen miksi ne muut siellä käyvät?

En saa itseäni niin "kylmäksi" että pystyn nyt lopettamaan.

Joskus kun olin oikein pettynyt ja vihainen, se olisi silloin onnistunut.

Harmittaa kun en eka viikkojen aikana lopettanut.

Vierailija
6/18 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja rahathan siinä menee.

7/18 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää kysymys, miksi edes olette terapiassa? Onko joku ulkopuolinen taho määrännyt, vai halusitteko itse?

Terapia ei todellakaan ole pakollista, vaan kallista hoitoa, joka maksaa veronmaksajille maltaita. Joten älkää nyt hyvät ihmiset siellä turhaan käykö tuhlaamassa omia ja yhteiskunnan rahoja.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
8/18 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Herää kysymys, miksi edes olette terapiassa? Onko joku ulkopuolinen taho määrännyt, vai halusitteko itse?

Terapia ei todellakaan ole pakollista, vaan kallista hoitoa, joka maksaa veronmaksajille maltaita. Joten älkää nyt hyvät ihmiset siellä turhaan käykö tuhlaamassa omia ja yhteiskunnan rahoja.

Kelan terapiaa. Pitäisi olla traumaterapiaa mutta onko kelpoa sellaista?

Kuka maksaisi 80 euroa turhanpäiväisestä höpötyksestä?

Vierailija
9/18 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut määrättiin ainakin teininä kun oli oikeita ongelmia tosiaan. Mutta ei se terapeutti niille mitään mahtanut tai ymmärtänyt edes, ihan turhaa oli jouduin olemaan poissa koulusta aina sen ajan. Loppui siihen kun tulin täysi-ikäiseksi niin olisi pitänyt sitten eri paikkaan mennä. Toki ne ongelmat jatkui aikuisenakin mutta olen vaan itse sinnitellyt, ei kyllä huvita mennä uudestaan kun tietää mitä on luvassa.

Vierailija
10/18 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö sinun kysyä otsikkosi kysymys terapeutiltasi tai vaikkapa itseltäsi.

Vierailija
11/18 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö sinun kysyä otsikkosi kysymys terapeutiltasi tai vaikkapa itseltäsi.

Olen kysynyt itseltäni.

Vierailija
12/18 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vaikuttaa kylläkin siltä, että jos aikuinen ihminen ei pysty omaa terapiaansa lopettamaan, niin kyllä hänellä siinä määrin vaikea tilanne on että terapiassa kannattaisi käydä. Tosin jos terapiasuhde ei toimi, niin terapeutin vaihtaminen voisi auttaa.

Vierailija
13/18 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis laitat vain viestin; perun seuraavan käyntimme, koen ettei sille ole enää tarvetta. Kiitos kaikesta!

Terapeuttien tavoite on että asiakas voi hyvin eikä tarvitse häntä enää. Hän voi ottaa uuden asiakkaan sitten tilalle. Ei hän ilman palkkaa tule jäämään, et sinä ole mitään hänelle velkaa ja paras palkkio ammattilaiselle on jos asiakas todella on edistynyt yhteisten tapaamisten jälkeen.

Vierailija
14/18 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta vaikuttaa kylläkin siltä, että jos aikuinen ihminen ei pysty omaa terapiaansa lopettamaan, niin kyllä hänellä siinä määrin vaikea tilanne on että terapiassa kannattaisi käydä. Tosin jos terapiasuhde ei toimi, niin terapeutin vaihtaminen voisi auttaa.

Kyse on nimenomaan terapeutin vaihtamisesta.

Eli tuo olis jätettävä vaan kylmästi.

Vierailija
15/18 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta henkiselle kehityksellesi olisi tärkeää sanoa suoraan ja rehellisesti sille terapeutille mitä ajattelet terapiasta. Sanot vähintäänkin että koet ettet siitä hyödy ja haluat siksi lopettaa.

Vierailija
16/18 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta henkiselle kehityksellesi olisi tärkeää sanoa suoraan ja rehellisesti sille terapeutille mitä ajattelet terapiasta. Sanot vähintäänkin että koet ettet siitä hyödy ja haluat siksi lopettaa.

Kyllä. Alkuaikoina sanoinkin suoraan mitä haluan ja suunta muuttui ja mä jäin.

Aikaa kuluu ja irrottautuminen vaikeaa.

Jos löytäisin toimivan terapian, se voisi auttaa.

Vierailija
17/18 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla uusi terapeutti jo katsottuna? Minä varmaan etsisin uuden ensin, jotta saisin häneltä tukea vaihtamisessa, jos vaihtaminen tuntuu muuten tosi hankalalta. Oikeastihan et ole tekemässä mitään "kylmää" tai muutenkaan vakavaa. Sinulla on ihan kaikki oikeus edellyttää, että hyödyt terapiastasi, ja vain sinä voit määritellä sen, onko hyötyä ollut vai ei. Jos ja kun tuntuu että ei, niin siitä vain rohkeasti vaihtamaan!

Tsemppiä, pystyt siihen kyllä.

Vierailija
18/18 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla uusi terapeutti jo katsottuna? Minä varmaan etsisin uuden ensin, jotta saisin häneltä tukea vaihtamisessa, jos vaihtaminen tuntuu muuten tosi hankalalta. Oikeastihan et ole tekemässä mitään "kylmää" tai muutenkaan vakavaa. Sinulla on ihan kaikki oikeus edellyttää, että hyödyt terapiastasi, ja vain sinä voit määritellä sen, onko hyötyä ollut vai ei. Jos ja kun tuntuu että ei, niin siitä vain rohkeasti vaihtamaan!

Tsemppiä, pystyt siihen kyllä.

En ole nyt katsonut. Kiitos.

Mun ongelma kun on kiintymyssuhteet.

Joku osa roikkuu kiinni aina vaan.

Harmi kun alussa oli kaikki merkit jotka viittasi siihen että tämä ei ole pätevä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän