Exä puhui koko suhteemme ajan kuinka haluaa lapsia ja perustaa perheen, itse en halunnut vielä
Tämä oli myös yksi syy miksi erosimme. Mies jopa sanoi että parempi yrittää etsiä nainen joka haluaa samoja asioita. Nyt olen sitten kuullut, että seurustelee jonkun 21-vuotiaan tytön kanssa. Itse on jo 33-vuotias. Mitä ihmettä?
Kommentit (14)
Kaikki parikymppiset ei ole samanlaisia.
Öö ei parikymppisiä voi yleistää tolleen, osa on oikeesti tosi vastuullisia, käyvät töissä, asuvat yhdessä kumppanin kanssa, jollain on jo lapsia.
Osa elää opiskelijaelämää, ja on usein tosi vastuuttomia bilettäjiä.
Taitaa olla teinin tasolle jäänyt mies.
Öö..tottakai mies ottaa niin nuoren naisen kuin onnistuu saamaan varsinkin jos hänellä on vauvakuume. Nuoren naisen kanssa saa aikaan vaikka minkälaisen katraan itse tehtyjä lapsia, monella vanhemmalla naisella voi olla jo omasta takaa lapsia, ellei ole voi joutua käymään läpi hedelmällisyyshoitoja ja lapsiluku jää yhteen. Toisaalta lähempänä omaa ikää oleva yh- äippä toisi jo valmiin perheen jota voi jatkaa sitten uusilla lapsilla mutta siinä taas on exä pyörimässä. Mielestäni exäsi menetteli viisaasti..sikäli kuin se kuuluu meille kummallekaan pätkääkään.
Mä en ymmärrä, miten sä jaksat!! Mieti jos kuolinvuoteellasi suurin asia elämässäsi oli ikäerotrollailu av:lle
Miksi exän asiat enää kiinnostaa?
Ikis, ehkä toi on miehelle joku sellainen välivaihe. Vai menivätkö he hankkimaan ne lapset myös? Vai elelevät lapsettomina?
Vierailija kirjoitti:
Miksi exän asiat enää kiinnostaa?
Jos ap oli se jätetty?
Tuohan on hieno juttu. Mies on löytänyt lapsia haluavan naisen ja nainen lapsia haluavan miehen. Jos ap ei halunnut lapsia ja ero tuli niin se on voi voi. Kenenkään ei pidä uhrata toivetta tulla vanhemmaksi sen takia että puoliso ei halua lapsia.
Eikös Ikiksellä ja ex-miehellään ole lapsia. Muistaakseni 3 tai jopa 4 ja ekan sai kun oli 18v.
Tuon ikäisethän ovat kauheita bilettäjiä eikä noin nuoret halua sitoutua saati lapsia. Ap