Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä 25-30-vuotiaat pukee baariin?

Vierailija
22.03.2018 |

Olen pitkästä aikaa lähdössä yöelämään, mutta en tiedä mitä pukisin päälleni tai minkälaiset vaatteet ostaisin. Saisiko jotain vinkkejä? En tiedä vielä minkä tyyppisiin paikkoihin illan aikana päädytään. Luultavasti eka pubiin ja myöhemmin yökerhoon tanssimaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaa nyt mua. Mä alan olemaan epätoivoinen. Vinkatkaa edes mistä kaupasta kannattaa käydä katsomassa.

Vierailija
2/7 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan pillifarkut, silkkipuseron ja kirkkaita tai mekon ja korkkarit. Pikkulaukku, huulipunaa ja kiharat. Hauskaa iltaa! N28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä laitan pillifarkut, silkkipuseron ja kirkkaita tai mekon ja korkkarit. Pikkulaukku, huulipunaa ja kiharat. Hauskaa iltaa! N28

Kirkkaita = korkkarit. Autocorrect tietää mua paremmin, mikä siellä baarissa on kaikkein tärkeintä :D

Vierailija
4/7 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös jokainen pue juuri ne kuteet baari mitkää mukavalta tuntuu? M37

Vierailija
5/7 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yleensä pillifarkut ja joku paita. Toisinaan ihan tavallinen yksivärinen. Kenkinä tennarit. Joskus laitan hameen tai jonkun mekon, missä on vaikka pitsiä. Silloinkin yleensä tennarit jalassa. Lisäksi koruja ja pieni laukku.

Riippuu paljon juhlinnan syystä. Synttäreillä tms vähän hienompaa ja muuten vain lähtiessä arkisempaa. Käyn ehkä kerran kuussa.

Vierailija
6/7 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aina näiden vuosien aikana (18-29 v), vaatetus on ollut sama: hiukset auki, kaulakoru/rannekoru+roikkuvat korvikset. Meikki sama kuin arkena eli suht hillitty. Mustat pillifarkut ja musta/valkoinen toppi (ei tissitoppi, sillä mulla aa-kuppi että eipä mulla olis edes mitään mitä näytellä). Korkkarit joissa pieni korko (en osaa kävellä jos on kunnon korko). Miehet eivät kyllä tällä vaatetuksella lähesty että jos miehiä haluat niin kannattaa varmaan laittaa tyyliin minihame ja tissitoppi.

Vierailija
7/7 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä laitan siistit vaatteet, jotka ovat hieman arkivaatetusta hienommat. Yleensä just tummat suorat housut, tai mustat pillit. Joko korolliset kengät tai sitten vain nauhakengät. Siisti ja simppeli yläosa ja korut sitten hieman näyttävämmät. Olen aika yksinkertainen pukeutumisen suhteen, joten en jaksa nähdä siinä hirveänä vaivaa.. :D Hiukset tykkään joko kihartaa tai suoristaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi