Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirje ihastukselle

Vierailija
22.03.2018 |

Mitä mieltä olette siitä, että saisitte rakkauskirjeen tuntemattomalta? Olen ihan sairaan ihastunut erääseen naiseen ja haluaisin kertoa tunteistani hänelle. Olisiko outoa?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin tykkäisin. Antaa palaa vaan.

Vierailija
2/21 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi se kyllä outoa. En suosittele. Varsinkin jos on lähes tuntematon ihminen kyseessä. Ei se saa hänen tunteitaan heräämään, ja mahdolliset kohtaamiset ovat kiusallisia jatkossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se terapeutti rauhaan jo.

Vierailija
4/21 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se terapeutti rauhaan jo.

Mikä terapeutti? 😂

Ap.

Vierailija
5/21 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirje vankilaan?

Vierailija
6/21 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain kerran. Oli ihanaa lukea sitä. Paria meistä ei kuitenkaan tullu

Vierailija
7/21 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä vaan.

Olen saanut tällaisen. Oli mennyt nimelläni väärään osoitteeseen ja myös lähettäjän nimisiä oli useita. En vastannut tästä syystä. Selvisi vuosien päästä kuka oli lähettäjä, olin jo parisuhteessa. Ei kyllä olisi ollut suhteelle mahdollisuutta kun oli koulukaveri ja pidin vain ystävänä.

Vierailija
8/21 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näin miehenä heittäisin veikkauksen, että suurin osa naisista kokisi olonsa uhatuksi ja alkaisivat vilkuilemaan olkansa taakse aina ulos mennessään.

Vierailija
9/21 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna mennä vaan.

Olen saanut tällaisen. Oli mennyt nimelläni väärään osoitteeseen ja myös lähettäjän nimisiä oli useita. En vastannut tästä syystä. Selvisi vuosien päästä kuka oli lähettäjä, olin jo parisuhteessa. Ei kyllä olisi ollut suhteelle mahdollisuutta kun oli koulukaveri ja pidin vain ystävänä.

Millainen se kirje oli? Mietin, millainen olisi hyvä kirje.

Vierailija
10/21 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Kaikki romanttinen pelottaa modernia naista.

Vierailija
11/21 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna mennä vaan.

Ja tämä oli siis ap.

Vierailija
12/21 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kaikki auttakaa minua. Millainen rakkauskirje on hyvä?

Ap.

Vierailija
13/21 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kaikki auttakaa minua. Millainen rakkauskirje on hyvä?

Ap.

Ja mikä olisi ehdoton nou nou?

Ap.

Vierailija
14/21 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin itse.

Olisi herkkä ja kaunis tapa lähestyä!

Sen voi antaa vaikka käteen suoraan ja sanoa että avaa se paikassa X tai johonkin kellonaikaan. Näin siitä tulisi tosi intiimi hetki myös kun tavallaan hän avaisi kirjeesi kuten pyydät.

Kirjeen ehdoton plussa on että lähestyt kuitenkin todella suoraan ja kerrot juuri mitä haluat. Viesti on lyhyt ja sitä pitää rajata toisin kuin kirjettä.

Jos olet ujo tekemään aloitetta niin kirjeessä pääset kuitenkin saamaan kokonaan huomion itseesi.

Todella romanttinen idea, olisin itse otettu jos joku antaisi kirjeen.

Vierailija
15/21 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisin itse.

Sen voi antaa vaikka käteen suoraan ja sanoa että avaa se paikassa X tai johonkin kellonaikaan. Näin siitä tulisi tosi intiimi hetki myös kun tavallaan hän avaisi kirjeesi kuten pyydät.

Kirjeen ehdoton plussa on että lähestyt kuitenkin todella suoraan ja kerrot juuri mitä haluat. Viesti on lyhyt ja sitä pitää rajata toisin kuin kirjettä.

Jos olet ujo tekemään aloitetta niin kirjeessä pääset kuitenkin saamaan kokonaan huomion itseesi.

Huom. ihastuskirje tuntemattomalta, eli ei paljasta keneltä se on. Tulee vähintäänkin tunne, että joku mielipuolinen stalkkeri vaanii puskissa.

Vierailija
16/21 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna mennä vaan.

Mielenkiintoinen, koska ilmaisi tuntevansa jollakin tasolla. Kirjoitti mm. minulle tärkeistä asioista. Asiallinen. Miehen kirjoittama.

Ehdota vaikka tapaamista neutraalissa paikassa: kahvila tms. Jossa voi vaihtaa ajatuksia. Älä vuodata kaikkia tunteitasi ja ihastustasi ekalla tapaamisella/ kirjeessä. Ole salaperäinen ja kohtelias.

Vierailija
17/21 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisin itse.

Huom. ihastuskirje tuntemattomalta, eli ei paljasta keneltä se on. Tulee vähintäänkin tunne, että joku mielipuolinen stalkkeri vaanii puskissa.

Pahoittelen huonoa aloitustani. Ihastukseni tietää kuka minä olen. Toki myös kirjeessä sen kerron. Tuntemattomalla tarkoitin sitä ettei hän tuntemalla tunne minua. Muutaman sanan olemme vaihtaneet.

Ap

Vierailija
18/21 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisin itse.

Ajattelin, että tämä voisi olla sopivan romanttinen tapa lähestyä naista. Ei ihan tavanomaisin nykyään 😊

Ap

Vierailija
19/21 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko hänen naapurinsa?

Vierailija
20/21 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko hänen naapurinsa?