Jos mies on kokematon js neitsyt, kannattaako seurustella.
Aika raukkaa jos ei ole koskaan ollut sängyssä, mutta en haluaisi itse seurustella säälistä.
Kommentit (14)
Minua häiritsisi huomattavasi enemmän se, että mies olisi ollut ties kuinka monen kanssa. Jos on avoin ihminen ja uskaltaa puhua seksistä niin kyllä sen panemisen oppii. Ajatusten luku sen sijaan ei vielä kovin monilta luonnistu.
Kannattaa. jos on luonteeltaan sympaattinen nainen niin ymmärtää ja auttaa alkuun ,ei kaikilla naisillakaan ole kokemusta, voi olla et kaksi samanlaista löytää toisensa.seurustelussa tärkeää luonne suutelu ja muu on aina uutta ja kömpelöä kun aloittaa seurustelua vaikka olis kokemustakin
No ei niissä kännissä säpelletyissä yhden yön jutuissakaan paljon opi.
Miehen tulee päästä pillun päälle viimeistään 25-vuotiaana.
Neitsyydestä pääsee nopeasti eroon, eikä sitten tarvitse enää miettiä sitä asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Miehen tulee päästä pillun päälle viimeistään 25-vuotiaana.
Tämäkin alkaa olla jo 10 vuotta liian myöhään
Ei varmaan ole paljon miehiä, jotka enää parin kympin jälkeen menettäisivät neitsyyden. :(
-kiltti ja kunnollinen-
Kyllä noissa uskovien piireissä on edelleen niitä, jotka kiltisti odottavat ja ovat 3-kymppisiä kun sen vaimonsa löytävät ja pääsevät nusulle vasta sitten. Mutta pitkä on odottavan aika, sitä ei käy kieltäminen.
Minä olen 58 vuotias neitsyt, ja nyt uskon löytäneeni sen oikean. olmme yhdesti tavanneetkin.
Meillä synkkaa, mutta toisaalta en ole varma olenko valmis suhteeseen
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 58 vuotias neitsyt, ja nyt uskon löytäneeni sen oikean. olmme yhdesti tavanneetkin.
Meillä synkkaa, mutta toisaalta en ole varma olenko valmis suhteeseen
Älä hätäile sen suhteen kanssa kyllä hyvää jaksaa odottaa
Aika tavallista seurustella ennen kuin hyppää kenenkään sänkyyn, edes ekaa kertaa.
Ihmettelen tätä naisen vulvan mystifiointia ja myöskin sitä että makkaranpiilotuksesta on tehty jotain rakettitiedettä. Oi aikoja, oi tapoja :o
Jostain sitä on aloitettava, eikö?
Just...