Kumpi on teidän mielestä haastavampaa: Tiimityö vai asiakaspalvelu?
Tiimityö kollegoiden kanssa vai asiakaspalvelu asiakkaita palvellen?
Kommentit (8)
Kyllä tiimityö voi olla ihan hirveää jos on vaikeat muut tiimiläiset. Eli se voi pahimmillaan olla. Vaikeat asiakkaat eivät kuitenkaan ole siinä sun luona koko ajan ja heille voit vetää työroolia helpommin kuin vaikeille kollegoille. Eli tiimityö minusta.
Tiimityö on ehdottomasti kamalampaa. Aina on se yksi Maailman Kuningas, yksi laiskamato, muutama ihansama ja loput ovat muuten vaan keskenään eri mieltä.
Asiakaspalvelu ei ole tuon rinnalla mikään ongelma.
Riippuu tiimistä. Asiakaspalvelua en kestäisi. Valittavat ihmiset ovat monesti luonnevikaisia.
Tiimityö. Niihin tarvitsee juuri sen oikean porukan, että homma luistaa. Asiakaspalvelussa kyllä törmää ties minkäsortin kulkijoihin ja turhankitisijöihin, mutta niistä selviää kun vain pokka pitää ja suhtautuu tilanteeseen niin kuin joutuisit hetken holhoamaan jotain vajaavaltaista yksilöä.
Vaikeat asiakkaat on vain käymässä.
Vaikeista työkaverista ei pääse eroon ellei vaihda työpaikkaa.
Tiimityö. Moni homma olisi yksin tehtynä jo valmis, kun tiimissä pitää säätää ja sählätä ja ostaa niitä palaveripullia yms.
Tiimityö usein hankalampaa. Koska menee aina säätämiseksi, just noinku joku kirjoitti, yks kuningas, yks laiskamato, pari ihan sama, yks teen kaiken viime tinkaan yms. :D
Haastavuudesta en tiedä mutta asiakaspalvelu on inhottavampaa.