Olisipa ihana jos olisi miehen kanssa normaali parisuhde
Mutta ei sitä varmaan tällainen ruma ja keski-ikäinen nainen saisi vaikka eroaisi.
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Ei se ruoho vihreämpää aidan takana ole.
Niin. Tavallaan elämä vaan menee hukkaan ja tuntuu turhalta kun elää näin.
Kannattaa tehdä töitä parisuhteensa eteen, eikä haaveilla muista miehistä. Jokaisessa suhteessa on hyvät ja huonot hetkensä.
Ei sitä voi tehdä yksin töitä parisuhteen eteen kun mies ei halua tehdä mitään sen eteen. Hän näkee meidät vain perheenä.
Tehän olette perhe:) Hommaa lapselle hoitaja ja meet miehesi kanssa vaikka hotelliin hommeleihin.
Ei mies tuollaista halua.
Eipä tietenkään.
Ja minusta se on miehen ongelma ja iso sellainen.
Onko se mies tietoinen teidän ongelmista, vai kuvitteleeko se, että kaikki on hyvin?
Kyllä se on siitä hyvin tietoinen. Olen siitä usein hänelle puhunut mutta ei se tuo asiaan mitään muutosta.
Moni nainen saisi mennä ensin itseensä ennen kuin syyttää miestä huonosta liitosta. Rakastakaa, puhukaa nätisti, kunnioittakaa, olkaa helliä, nauttikaa puolison seurasta, hemmotelkaa, kehukaa jne. Yhtäkkiä huomaatte sammakonne muuttuneen prinssiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa tehdä töitä parisuhteensa eteen, eikä haaveilla muista miehistä. Jokaisessa suhteessa on hyvät ja huonot hetkensä.
Parisuhde ei parane vaikka kuinka tekisi töitä sen eteen, jos toinen ei tee mitään. Melkoisen typerä neuvo siis. Toisekseen jokaisessa suhteessa ei ole hyviä hetkiä ensinkään, joten todennäköisesti on myös suhteita joissa ei ole huonoja hetkiä.
Voi kuule, jokaisessa suhteessa on huonotkin hetkensä. Ja miksi ihmeessä ihmiset on yhdessä, ellei suhteessa ikinä ole ollut mitään hyvää?
Miehelleni riittää se että on saanut lapsen ja että on joku passamassa kotona eli laittamassa ruokaa, siivoamassa yms. On sen ihan ääneen sanonut.
Vierailija kirjoitti:
Miehelleni riittää se että on saanut lapsen ja että on joku passamassa kotona eli laittamassa ruokaa, siivoamassa yms. On sen ihan ääneen sanonut.
Olet siis kotiorja.
Vierailija kirjoitti:
Hanki hyvä ihminen selkäranka. Miksi on pakko roikkua parisuhteessa, jossa on toiselle vain hyödyke? Yksin on paljon parempi olla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis kotiorja.
Ei kai kotiorjat lapsia tee? Ja eikö heidän ole pakko tehdä joka päivä tietyt työt ainakin? Mulla ei ole muuta pakollista oikeastaan kuin ruuanlaitto ja senkin voi joskus skipata ja käydä vaikka ravintolassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanki hyvä ihminen selkäranka. Miksi on pakko roikkua parisuhteessa, jossa on toiselle vain hyödyke? Yksin on paljon parempi olla!
Vielä parempi on olla parisuhteessa johon molemmat panostaa ja on mukana täysillä.
Jätä kakara miehelle hoitoon ja ota pika matka Gambiaan. Vietä kunnon seksiloma mustien ukkojen kanssa ja kun tulet ukko joko alkaa taas rakastamaan sinua tai on lähtenyt. Sinulle win win tilanne ja saat kikulia joka tapauksessa niin ettei tee mieli kuukausiin.
Älkää tuhlatko energiaanne. Ammattivalittajalla on aina asiat huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä parempi on olla parisuhteessa johon molemmat panostaa ja on mukana täysillä.
No jaa, makuasia. Mutta tuollaiseen ap:n kaltaiseen suhteeseen ei ainakaan kannata jäädä vain siksi ettei muka pärjää yksin.
Matkalle kirjoitti:
Jätä kakara miehelle hoitoon ja ota pika matka Gambiaan. Vietä kunnon seksiloma mustien ukkojen kanssa ja kun tulet ukko joko alkaa taas rakastamaan sinua tai on lähtenyt. Sinulle win win tilanne ja saat kikulia joka tapauksessa niin ettei tee mieli kuukausiin.
Taitaa hoitua ihan kotimaassakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä voi tehdä yksin töitä parisuhteen eteen kun mies ei halua tehdä mitään sen eteen. Hän näkee meidät vain perheenä.
Tehän olette perhe:) Hommaa lapselle hoitaja ja meet miehesi kanssa vaikka hotelliin hommeleihin.
Ei ei ei... juuri itse erosin melkein samasta syystä. Miehelle tuli tunne, että parisuhde on väljähtynyt ja kipinä kadonnut, ja mitä hän teki asialle? Joi työkavereitten kanssa ja jäi heidän sohvilleen terapoimaan asiaa. Mulle ei voinut avautua, vaan sain kaivamalla kaivaa syyt avioliiton huonoon jamaan. Sittenkin vielä yritin ja yritin, järkkäilin lapsenvahteja ja arjen piristyksiä (teki siinäkin mulle oharit). Eikä saanut sanottua tai halunnut olla se kusipää, joka jättää vaimon pikkulapsiaikana, vaan mun piti sitten todeta että nyt riitti.
Ei sitä todellakaan yksin pysty, jos toinen ei enää halua.
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen saisi mennä ensin itseensä ennen kuin syyttää miestä huonosta liitosta. Rakastakaa, puhukaa nätisti, kunnioittakaa, olkaa helliä, nauttikaa puolison seurasta, hemmotelkaa, kehukaa jne. Yhtäkkiä huomaatte sammakonne muuttuneen prinssiksi.
Eipä auttanut mulla. Prinssi sammakoitui vain entisestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ei ei... juuri itse erosin melkein samasta syystä. Miehelle tuli tunne, että parisuhde on väljähtynyt ja kipinä kadonnut, ja mitä hän teki asialle? Joi työkavereitten kanssa ja jäi heidän sohvilleen terapoimaan asiaa. Mulle ei voinut avautua, vaan sain kaivamalla kaivaa syyt avioliiton huonoon jamaan. Sittenkin vielä yritin ja yritin, järkkäilin lapsenvahteja ja arjen piristyksiä (teki siinäkin mulle oharit). Eikä saanut sanottua tai halunnut olla se kusipää, joka jättää vaimon pikkulapsiaikana, vaan mun piti sitten todeta että nyt riitti.
Ei sitä todellakaan yksin pysty, jos toinen ei enää halua.
Juu, sama kävi meilläkin, mutta toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se meilläkään oo normaali, naimisissa ollaan ja akka puhuu minkälaisen miehen haluaa sitten joskus.
Miksi roikut tollasessa suhteessa?
En tiiä itekkää.
Tämä ei ole sun avaus, mutta kerro miten sun vaimo puhuu? Puhuuko niin, että: "Toivoisin että minulla olisi mies, joka ...(kuvaus jostain asiasta, mitä tämä mies tekee tai käyttäytyy)"
Vai esim. "Tulevaisuudessa minulla on lihaksikas, kaksimetrinen ja pitkätukkainen tarzan, jolla on varaa ostaa mulle Gaultierin iltapuku ja sviitti Pariisista".
Parisuhde on ihan vapaaehtoinen asia. Tämmöiset ruikutukset on niiin syvältä.
Joko lusikoit sen ottamasi sopan tai jätät syömättä. Valinta on ihan sinun.
Kaikki "voikunolissitä&tätä" ulinat ovat vastuun pakoilua omasta elämästään.
Pelaat ne kortit mitä on annettu, hyväksy se.
Vierailija kirjoitti:
Täällä vähän samanlainen tunnelma, tosin minä olen se miespuolinen olento. Vaimolle riittää, että on saatu lapset tehtyä, asutaan saman katon alla, ja muuten ei sitten tarvitsekaan tehdä parisuhteen eteen mitään. Kiva kun joku muu tekee kaiken valmiiksi.
Minkäs teet, kun toisella ei ole minkäänlaista halua muuhun. Kai tässä on kohta kytkintä nostettava.
Ihmiset ja parisuhteet muuttuvat. Meillä ero tuli siitä syystä, että mies vain päätti siirtyä sohvalle öisin nukkumaan. Yritin puhua treffeille menosta ja saada miestä vaikka lenkille. Täysi tyrmäys tuli. Jos yritti halata niin suoraan esti kyynärpäällä torjuen. Ei mitään selitystä. Olin vain siivoaja ja lastenhoitaja. Parin kylmän vuoden ja itkun jälkeen tunteet loppui minullakin. Minulla on uusi suhde. Täysin erilainen mitä avioliittoni oli ikinä.
Totuus oli, että rakkaus oli mieheltä loppunut. Ei ollut munaa sanoa sitä. Kyllä avioliittoon tarvii kaksi. Yksin ei voi kuin kärsiä.
Parisuhde ei parane vaikka kuinka tekisi töitä sen eteen, jos toinen ei tee mitään. Melkoisen typerä neuvo siis. Toisekseen jokaisessa suhteessa ei ole hyviä hetkiä ensinkään, joten todennäköisesti on myös suhteita joissa ei ole huonoja hetkiä.