Mitä mieltä aikuisesta joka kerännyt kaikki Aku Ankan
Kommentit (14)
Mitä mieltä aikuisesta jolle äiti kerää kaikki Aku Ankan taskukirjat?
Mäkin haluaisin, ei vaan mahdu enää mihinkään muiden Ankkojen sekaan.
Aikamoinen kokoelma. Varmasti arvokas.
Mä oon syrjätynyt mut mullei ookaan kaikkia Aku ankan taskukijoja
Minua harmittaa etten silloin aikanaan jatkanut keräämistä. Luovuin niistä. Kävin viikko sitten naapurilla ja hällä oli seinällä kaikki taskukirjat. Kävi kateeksi.
Akuista pitävä keräilijäluonne. Minulla on kaikki Aku Ankat vuodesta 1980. Niitä on 76 kansiollista, eli pari kirjahyllyllistä. Mitä ajattelet minusta?
Taskukirjojen taso oli romahtanut jo numeroon 80 mennessä ja varsinkin nykyiset ovat järjestään luokatonta bulkkikuraa.
Respect ja oldschool. Todennäköisesti nörtti joka ei ole koskaan kuullutkaan älypuhelimista ja sähköisistä kirjoista.
Todennäköisesti iltapäivälehden toimittaja, sillä niin matalaotsaiseksi klikkiotsikoiden tekstit ovat menneet.
Kääk, joku kerännyt kaikki Akut!
Hamstraaminen on huonotapa ja kertoo siitä ettei osaa pitää kotiaan siistinä. Turhasta tavarasta pitää osata luopua. Jokapaikassa lojuva ryönä on jo sentään iso paloturvallisuus riski.
Aku Ankka kirjoitti:
Akuista pitävä keräilijäluonne. Minulla on kaikki Aku Ankat vuodesta 1980. Niitä on 76 kansiollista, eli pari kirjahyllyllistä. Mitä ajattelet minusta?
Olet älylliseltä kehitykseltäsi jokseenkin vajaa yksilö.
Jos niiden säilytyspaikka on wc:ssä niin yök. Muuten ihan jees, saa hyvät rahat ne myydessään jollekin keräilijälle.
Mutta tosiaan voisi toimittaja yrittää keksiä parempia aloituksia.
Keräilijöillä on mielikuvitusta, intohimoa ja pitkäjänteisyyttä.
En tiedä, en ole häntä tavannut.