Kaikki mitä rakastan- blogi
Tunteeko kukaan kirjoittajaa? Varmastikkaan ei ole kaikki henkisellä tasolla kunnossa ja säälittää miten kohtelee lastaan. Asuu ilmeisesti pk- seudulla Vantaalla kun kulkee junalla ja selitti miten oli lapsen kanssa lääkäriin mennessä joku jäänyt junan alle tapanilassa. Poika on ilmeisesti 2-3 -vuotias, naisen ikää vaikea arvioida. harrastaa hevosia käy raveissa tms. Ja ilmeisesti on koira tai kaksi. Haluaisin tehdä ilmoituksen sillä olen todella huolissani lapsesta ja siitä milaisessa ympäristössä kasvaa kun äiti kokee että lapsi on "pilalla" ja kostaa lapselle ja miehelle.
http://kaikkimitarakastantan.blogspot.fi/2018/03/ero.html?m=1
Kommentit (9)
Miten voin jos en tiedä kenestä ilmoitan?
Mitä jos keskityt huolehtimaan vain omasta elämästä? Miksi kuvittelet että mies ei saisi asioita itse "raiteilleen", vaan siihen tarvitaan sinun "huolehtimistasi"?
No jos meno on tuollaista niin eiköhän poliisit pian lasun tee. Ihmisparka.
Täällä saa kuule tavata lastaan vaikka olisi uhannut tappaa niin mitä luulet että tässä valtiossa tehdään tässä tapauksessa? Ei mitään. Minä en luota että tässä maassa on lapsella oikeuksia tai turvaa. Eikö teille mikään uutisointi riitä? Aina vaan "kyllä joku muu hoitaa. Ei oo mun asia"
Ei hänellä taida oikeasti olla lasta, asuu ilmeisesti vähän pidemmällä radan varrella, kuin Vantaa. Koira hänellä taitaa olla ja siitä huolehtii varmasti hyvin. Ja blogin mukaankin lapsi jäi isälle erossa. Ei tarvitse olla huolissaan, mutta voisihan asian vielä varmistaa lähettämällä kysymyksen siihen tv-ohjelmaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei hänellä taida oikeasti olla lasta, asuu ilmeisesti vähän pidemmällä radan varrella, kuin Vantaa. Koira hänellä taitaa olla ja siitä huolehtii varmasti hyvin. Ja blogin mukaankin lapsi jäi isälle erossa. Ei tarvitse olla huolissaan, mutta voisihan asian vielä varmistaa lähettämällä kysymyksen siihen tv-ohjelmaan.
Blogin mukaan hän ei ole eronnut, vaan menee terapiaan kostaakseen miehelleen ja lapselleen jotain.
Puhuu kyllä niin ristiin ettei taida kaikki ihan totta olla.
Oisko tuo kuitenkin ihan satua koko blogi? Ulosanti on niin lapsellista mutta silti muka matkustaa työmatkoilla Ranskassa ja missä lienee. Ensin mietin että matkustaisiko sitten miehensä mukana, mutta ei sekään oikein täsmää että olisi joku kansainvälisiä hommia tekevä mies ja nainen sitten näin. Ellei sitten joku rekkakuski.
Käy poikaa ja miestä sääliksi. Tee ilmoitus jos vain voit!