Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastunut työkaveriin

Vierailija
21.03.2018 |

Heippa!

Minulla on sellainen ”ongelma”, että olen ihastunut työkaveriin. Ollut jo jonkin aikaa eikä tunteet ota poistuakseen, päinvastoin.

Mies on ikäiseni, sinkku ja vaikuttaa todella hyvältä tyypiltä. Hyvä ja reilu työkaveri, avulias ja hän vaikuttaa niin vilpittömältä ja sympaattiselta ihmiseltä. En sitten tiedä onko asia todellisuudessa näin, mutta haluaisin ottaa selvää enkä oikein tiedä miten..

Olen niin ärsyttävän ujo introvertti persoona ollut koko elämäni. Välillä suorastaan pelokas. Yritän ottaa rennon asenteen ja ajatella, etten menetä mitään, mutta, jos esimerkiksi tämä mies pyrkii juttusille niin vastaan automaattisesti lyhyesti ja luikin takavasemmalle. Menen aivan lukkoon ja se rentous karisee pois. Tämä on niin inhottavaa ja noloa. Mies varmaan luulee, että en pidä hänestä, kun vaistomaisesti välttelen hänen kontaktiaan ja pakenen.

Kuinka olla avoimempi? Miten aloittaa keskustelu? Mistä jutella? En tiedä hänestä paljoakaan, en ole mennyt koskaan tutustumaan sen suuremmin, vaikka haluaisin, mutta mistä juttelisin hänen kanssaan? En tiedä onko meillä mitään yhteistä.

Myönnän olevani vähäsen kateellinen toiselle työkaverilleni, joka on lyhyessä ajassa päässyt tutustumaan suurimpaan osaan työkavereistamme. Välillä tunnen jopa pientä inhottavaa pistosta itsessäni, kun näen miten hyvää pataa kyseinen kanssasisareni on tämän ihastuksenikin kanssa. Hän on niin ulospäinsuuntautunut päpättäjä. Juttua riittää vaikka ja mistä. Olen hieman mustasukkainen kuinka hyvin he välillä tulevat juttuun.

Kuinka olla itse samanlainen? Avoimempi. Kertokaa vinkkejä keskusteluun ja keskustelunavaukseen!🤔

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme