Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuan kestää kofeiniin vieroitusoireet, lähinnä ahdistus?

Vierailija
21.03.2018 |

Kohta tulee pari viikkoa täyteen ja olo on aivannuskomattoman masentunut. Pelottaa että tämä on jokin pysyvä tila. En juonut suuria määriä kofeiinia, mutta säännöllisesti. En muista ikinä olleeni näin ahdistunut.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamalla kupilla kahvia päivässä on terveyshyötyjä. Miksi sen juominen pitäisi lopettaa?

Vierailija
2/12 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamomillatee rauhoittaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä on kahvinjuonnin lopettamisessa?!

Vierailija
4/12 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kyselette lopettamisen syitä? Jos kiinnostaa niin: ärtynyt suoli, yliherkkyys kofeiinille, paniikkikohtaukset jne.

Ap

Vierailija
5/12 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa muuten että kofeiinin hetkellisestäkin lopettamisesta tulee järkky päänsärky ja outo poissaoleva epätodellinen olo, mutta amfetamiinista ei mitään. Käytän toki kofeiinia päivittäin ja amfetamiinia pari kertaa vuodessa, mutta silti.

Vierailija
6/12 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon verran meni mulla. Ehkä kuukausi unirytmiin.

Vierailija
7/12 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut muutamia kertoja kahvilakossa ja muistaakseni sen pari viikkoa on vieroitusoireet kestäneet. 

Aamujuomaksi olen ottanut kahvilakon aikaan Beroccaa, Molkosan Vitalityä (mutta sitä ei taida olla nykyisin enää myynnissä) tai yrttiteetä. 

Vierailija
8/12 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kyselette lopettamisen syitä? Jos kiinnostaa niin: ärtynyt suoli, yliherkkyys kofeiinille, paniikkikohtaukset jne.

Ap

Minulla on colitis ulcerosa ja olen ollut yliherkkä kofeiinille, mutta ajan myötä se on ilmeisesti helpottanut tai sitten juon erilaista kahvia kuin ennen. Paniikkikohtaus tuskin johtuu kahvista. Juon siis ehkä 3-4 espressoa päivittäin, ei ongelmia.

Kofeiiniyliherkkyys tuli esiin vuosia sitten, kun työterkkari antoi kipulääkkeen päänsärkyyn ja aloin täristä ihan hillittömästi ja kädet tärisivät ja sydän hakkasi. Soitin terkkarille ja hän totesi, että olet ilmeisesti kofeiiniyliherkkä, koska tabletissa oli reilusti kofeiinia.

Vierailija
9/12 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro muillekin kirjoitti:

Itse halusin kokeilla, miten vaikuttaa unen laatuun. Ja vaikuttihan se. Uni oli paljon sikeämpää kuin kofeiinia päivittäin nauttiessa.

Päänsärkyä kesti ainakin kaksi kuukautta. Se aiheutti ärtyneisyyttä. Siksi jatkoin kahvin juomista.

Vierailija
10/12 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minulla on colitis ulcerosa ja olen ollut yliherkkä kofeiinille, mutta ajan myötä se on ilmeisesti helpottanut tai sitten juon erilaista kahvia kuin ennen. Paniikkikohtaus tuskin johtuu kahvista. Juon siis ehkä 3-4 espressoa päivittäin, ei ongelmia.

Kofeiiniyliherkkyys tuli esiin vuosia sitten, kun työterkkari antoi kipulääkkeen päänsärkyyn ja aloin täristä ihan hillittömästi ja kädet tärisivät ja sydän hakkasi. Soitin terkkarille ja hän totesi, että olet ilmeisesti kofeiiniyliherkkä, koska tabletissa oli reilusti kofeiinia.

Olet kuullut väärin, kyseessä oli koDeiini, tai terveydenhoitaja sanoi väärin.

Vierailija
11/12 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kesti kolme viikkoa.

Vierailija
12/12 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro muillekin kirjoitti:

Säästyy rahaa muuhun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme