Vatsa sekaisin/paha olo suklaasta
Yleensä syön normaalisti eli monipuolista ka terveellistä ruokaa, mutta eilen söin illalla kuuden jälkeen hesen hamppariaterian ja suklaata vielä päälle. Illalla ja yöllä oli sellainen täysi ja turvottava olo. Tänään olin kotona päivän niin vetelin 200g sellaisia pieniä maitosuklaisia munia ja kokista. Nyt olen käynyt 3 tunnin sisään varmaan 8kertaa isommalla hädällä vessassa. Ripulia ei ole vaan normaalia ja löysää. On myös paha olo vatsassa, mutta ei kipuja. Voiko tämä tulla suklaasta vai onko mulle vatsatauti tulossa?
Kommentit (8)
Olet vain syönyt liikaa vuorokauden sisään. Nyt kroppasi reagoi, eli työntää liian kaman ulos. Ei mitään hätää siis:)
Anna sille Karl Fazer :ille lähtöpassit. Jätä se sika ! Se ei matchää sun kaulaheltan kanssa. Eikä sun allien kanssa. Eikä sun mahamakkaroiden kanssa. Puhumattakaan sun takaloosterista !
Ei oo alleja eikä mahamakkaroita ja suklaakin oli lindtin suklaata. On kyllä niin kuvottava olo ollut muutaman tunnin ja voin vannoa etten syö pitkään aikaan suklaata
Minullakin meni vatsa sekaisin just Lindtin sukölaasta,
Alun kysymys sisälsi jo vastauksen, roskaruoka, limsat ja liika suklaa saa suolen toimimaan vikkelämmin. Joillakin ihmisillä ripulointi voi jatkua muutaman päivänkin. Tosin kerroit, että uloste oli vain löysää ei ripulia, joten pääsit melko vähällä.
Pahoinvointi johtuu myös tuosta "sekoituksesta" joita olit syönyt.
Terv. Lääk. lis E. W. Nielsmann
Up