IS: suomalaistähti Makwan Amirkhani ottelee yli vuoden tauon jälkeen – ”Nyt on aika allekirjoittaa Suomen tasavallan presidentin sanat”
Tällä hetkellä Suomi kyllä tietää, kuka Makwan Amirkhani on. Nyt on maailman aika tietää minusta, Amirkhani uhoaa.
Kommentit (11)
Onkohan ratsastanut liikaa hevosella Sokoksen suunnalla? Voi olla että olen väärässä, mutta luulen että saa seuraavassa matsissa turpiin, olettaen että on vähänkään kunnollinen vastustaja.
Äh. Yksinkertainen ja ylimielinen kuumakalle.
Jos ei ole valittu ketään työtöntä taksikuskia vastustajaksi vaan ihan oikea ottelija niin saattaa huonosti käydä.
Nuuksio näemmä kouli herrasta miehen julkkisselviytyjissä ;)
Vierailija kirjoitti:
Nuuksio näemmä kouli herrasta miehen julkkisselviytyjissä ;)
Kun vapaaottelija Makwan Amirkhani lähti mukaan Julkkisselviytyjät-ohjelmaan, ei hän ehkä tiennyt, kuinka kova koettelemus edessä olisi. Mira Luodin kanssa parina ohjelmassa seikkaillut Amirkhani kasteli kenkänsä kuvausten ensiminuuteilla, eikä epäonni loppunut siihen.
Voi v*ttu Julkkisselviytyjät, miks mä en jäänyt kotiin? Ei kiinnosta yhtään! Kolme päivää ja mä kuolen nälkään, mies manasi.
No missä se uutinen on? Tsiisus Kristus täällä naisten foorumilla on hankala keskustella, kun olette niin kädettömiä
Vierailija kirjoitti:
No missä se uutinen on? Tsiisus Kristus täällä naisten foorumilla on hankala keskustella, kun olette niin kädettömiä
Amirkhani kohtaa toukokuussa yhdysvaltalaisen Jason Knightin.
Knight on hävinnyt kaksi edellistä otteluaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amirkhani kohtaa toukokuussa yhdysvaltalaisen Jason Knightin.
Knight on hävinnyt kaksi edellistä otteluaan.
Ei minulle riitä jonkun randomkirjoittelija viesti. Jos aloittaa jostakin uutisesta ketjun, niin laitetaan se uutinen siihen tai edes linkki uutiseen. Ulilaudallakin tämä asia on selvää, mutta ei mammojen keskuudessa
Täysi se pelle se jätkä. Suomeakin puhuu kuin olisi kuuma peruna suussa.
Sössöttäjä.
Hyvä Suomi!