Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olette voittaneet?

Vierailija
21.03.2018 |

Tuli mieleen tää kun löysin vanhan värityskirjani ullakolta ja muistaakseni voitin sen jossain arpajaisissa ja muistan kun olin niin onnellinen! Eli mitä olette voittaneet? Voi olla just arpajaisista, niistä vanhoista arvoista mitä oli joskus kaupoissa ja niillä voitti välillä tyyliin kahvipaketin ym. Voi olla myös joku keno ym lotto voitto!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin hemmetin huono onni et jos osallistun johonkin niin koskaan en voita. Kaveri taas voittaa aina kaikessa. Kerran voitin kyl arpajaisissa paketin sitä lidlin sillosta erittäin halpaa ja paha kahvia

Vierailija
2/17 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lotossa voitin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

IPadin

Vierailija
4/17 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitin 10 ooo euroa ässäarvasta. Oli tosi mukava. Opiskelija olin, söin aika hyvin talvikauden ja aloitin liikuntaharrastuksen. Sain silloin sossurahojakin, en kertonut niillekään vaan onneksi oli yksi vanha pankkitili jossa säilytin rikkauksiani. En ostellutkaan enempää kuin muutoinkaan, nykyään ansaitsen senverran kuukaudessa, se oli valmistumisaika ja työ oli odottamassa. Yksittäismiehellä se helpotti arkea ja paransi aterioiden laatua siirtymällä opiskelijaravintolan hienostolinjalle, 4.60 euroa kahdeneuron ituhippilinjastolta

Vierailija
5/17 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun lapsena voitin spar kaupan arvasta hernemaissipaprika pussin ja pikkusisko (3v) rupes itkeen kun voitin ja äiti osti sille sellasen pussin kanssa ja se oli tyytyväinen ennen kun kotona tajusi mitä ne on :D

Vierailija
6/17 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahan hajuisen hajuveden aikanaan jostain Demin kilpailusta. Lotosta 20 euroa. Arvoista muutaman euron.

Vierailija
7/17 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkumaalta sienikorin jossa oli sienisäilykkeitä, sieniveitsi ja joku pellavaliina. Joskus kuulokkeet ja leffaliput.

Vierailija
8/17 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-160 suffelia

-silmälasit

-paistinpannun

-hotelliyön

-t-paidan ja repun

-6 oikein lotossa

-6 + 1 lisänumero lotossa

Vierailija
9/17 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- kaksi yötä hotellissa Levillä ruokailuineen, hissilippuineen ja hiihtovarusteineen sekä junamatkat makuuvaunussa

- kumiveneen

- Tupla-patukasta elokuvalippuja kaksi kertaa

Vierailija
10/17 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjakuvan nimmarilla. Oli jonkun piirustuskilpailun palkinto.

Vierailija
11/17 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakiossa 12 oikein, sanoin myös, että nro 13 pitäisi pelata toisin. Ei ollut munaa.

13 oikein oli 600 000.

Sinkkumies

Vierailija
12/17 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain vain kymppitonneja. Minkä sitä älylleen mahtaa.

Sinkkumies

Vierailija
13/17 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkia, risteilyn kahdelle, liput huvipuistoon, suklaata, salkullisen Jaffa -keksejä, lotossa pienen määrän rahaa, arvasta muutamaan otteeseen isomman määrän rahaa, konvehteja viikkokausiksi, lakupusseja muutaman ja varmaan aika paljon muutakin. Pikkuveli oli niin suolainen lapsena mun kaikista voitoista, että kerran söi sitten salaa mun voittaman suuren määrän suklaata ja sai allergian. :D

Vierailija
14/17 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä älykkäät saavat vain hyvää, tyhmille on luvassa kurjuuksia.

Sinkkumies

Vierailija
15/17 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämässä älykkäät saavat vain hyvää, tyhmille on luvassa kurjuuksia.

Sinkkumies

Elämää voi tietenkin vähän huijata hyvällä kropalla, fitnessillä ym. asioilla. Hyvä elämä on mahdollista saada näinkin. (tietenkin saat myös muiden halveksunnan, mutta kestätkö sen?)

Sinkkumies

Vierailija
16/17 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eurojackpotissa tuli voitettua "vähän isompi potti" noin kuukausi sitten, mutta pitäisi Helsinkiin asti raahautua rahoja hakemaan...

Vierailija
17/17 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenossa kerran tuhat ekee ja pari kertaa kaksi sataa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi