KLARNA. Mitä ihmettä????
Klarnan lasku oli viime kuussa noin 750 e. Maksoin 100 e.
Tänään menin klarnan sivuilleni katsomaan laskua ajatuksella, että maksan taas yhden erän.
Mutta. Mitä ihmettä! Siellä luki, että laskusi on nyt kokonaan maksettu. Ja siis vielä viime kuussa saldo oli 750...
Kommentit (29)
Ap tässä terve!
Tänä aamuna se lasku sitten tuli näkyviin.
Ensi kuussa maksan täysin loppuun ja siihen loppuukin sitten minun ja klarnan suhde.
I H A N A A!
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä terve!
Tänä aamuna se lasku sitten tuli näkyviin.
Ensi kuussa maksan täysin loppuun ja siihen loppuukin sitten minun ja klarnan suhde.I H A N A A!
Onneksi olkoon laskun saamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Kuka hullu tilaa yhtään mitään mistään Klarnaa käyttävästä paikasta??
Minäkin tilaan Klarnalla Adlibrikseltä lankoja. Aikaisemmin maksoin aina heti pankkitunnuksilla, mutta nykyään lankoja ei aina ole eli otetaankin tilauksesta pois niin olisi liikaa säätämistä jos maksaisin tilatessa. Nyt muuten edelleen näkyy lanka, jonka tilasin perjantaina ja tiistaina tuli viestiä että on loppu, on edelleen tilattavissa! Ei kovin hyvää kuvaa anna kyseisestä firmasta....
Onpa helpottavaa että Klarna vastaa viesteihin täällä jopa nopeammin kuin omassa palvelussaan.
Klarna, muutin vanhasta osoitteestani pois viisi vuotta sitten. Lähetätte sinne edelleen paperisia laskuja vaikka olen 1) tehnyt osoitteenmuutoksen 2) lopettanut paperiset laskut asiakaspalvelussa 3) selvittänyt tämän tilanteen lukuisia kertoja soittamalla. Miksi tuo paperilaskujen lähetys ikivanhaan osoitteeseen ei lopu?
Nostanpa nyt tämän, kun tuosta klarnan luotosta kyselin. Eli ilmeisesti näyttää nollaa, kun sen kuun erä maksettu, vaikka sitä luottoa olis kuinka jäljellä? Jotain kieroutta kai tässäkin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, että otit yhteyttä tälle palstalle, eiköhän asia selviä pikimmiten. Juuri noin olisin itsekin toiminut.
😃😃😃😃😃😃
Vierailija kirjoitti:
Kuka hullu tilaa yhtään mitään mistään Klarnaa käyttävästä paikasta??
No kyllä tilaan esim. verkkokauppa.com.
En ole aivoton niin siksi mulla Klarna toimii. Maksoin juuri 5 laskua pois.
Yksi lasku oli tili lasku.
Käytän niiden sovellusta, chat vastaa minuutissa.
Miten voin tarkistaa tilatut tuotteet ja mahdolliset tuotteet mitä ei ehtinyt postitoimipaikasta hakea ajoissa ja jotka on palautettu Temulle. Mistä löydän erittelyn tilatuista tuotteista - niitä ei näy laskujen yhteydessä - helpottaisi laskujen maksamista jos selkeästi olisi mukana luettelo ja jotta tietäisi mitä meni palautukseen koska en ole saanut toista tilaamastani sohvanpäällisestä vaikka se nähdäkseni on laskutettu. Yst.terv.Raili Väyrynen Länsipellontie 2 92210 Arkkukari
Minä ainakin, just tilasin adlibrikseltä lankoja.