Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvät asiat vastakkaisessa sukupuolessa

M-34
20.03.2018 |

Päätin aloittaa ketjun, johon listataan vain positiivisia eroja vastakkaisessa sukupuolessa.

Olen itse 34-vuotias mies ja aloitan.

1. Naiset osaa keskimäärin tukea toisia paremmin tilanteissa, joissa tarvitaan empatiaa

2. Naiset ilahtuu helposti - pieni kukkakimppu toimii!

3. Naiset haluaa usein ympäristöstä kauniin ja kivannäköisen.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Miehet ei jauha samaa asiaa tuntikausia tai päiväkausia, eli osaavat tehdä usein nopeammin päätöksiä

2. Miehet pysyy useimmiten rauhallisempana yllättävissä tilanteissa

3. Mies rientää apuun pyytämättä jos näkee naisen tekevän töitä voimiensa äärirajoilla, ainakin työpaikalla :)

4. Monet (ihanat) miehet on jämptejä ja rauhallisia, turvallisia ja huolehtivia.

Vierailija
2/11 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyn suoraan tuohon aloittajaan, joten ei tarvitse kirjoittaa koko juttua. Ehkä voisin vielä lisätä että keskustelujen aiheet ovat tietyllä tavalla mielekkäämpiä ja järkevämpiä kuin miesten monet aika älyvapaat jutut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitan, en keksi mitään hyvää miehistä.

Vierailija
4/11 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on yleensä uskollisia ystäviä toisilleen.

Miehet osaavat olla avuliaita halutessaan.

Miehet ovat yleensä huumorintajuisia.

Vierailija
5/11 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on naisen vartalo.

Emmäny muuta keksi.

Vierailija
6/11 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa voi harrastaa ihanaa seksiä.

Miesten ollessa useammin fyysisesti vahvempia, he voivat auttaa monissa asioissa, joihin ainakaan minä en helposti kykene.

Vierailija
7/11 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat vahvempia vääntämään asioita auki ja nostamaan. Miehet usein tykkäävät autolla ajamisesta jolloin naisen ei tarvitse. Miehillä on moniin asioihin erilainen näkökulma ja näkökulmien yhdistelmästä syntyy paras tulos.

Vierailija
8/11 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun elämäni miehet ovat olleet aivan mahtavan helliä, kekseliäitä ja anteliaita rakastajia. He ovat seisseet minun tukenani kaikissa tilanteissa, niin myötä- kuin vastoinkäymisissäkin. Isoissa asioissa voin aina luottaa heihin, riippumatta siitä onko meillä kinaa tai eturistiriitaa. Eksäni on edelleen paras ystäväni, vaikka parisuhde onkin päättynyt erilaisten tulevaisuuden toiveiden johdosta. Rakkaimmat mieheni ovat rehellisiä, avoimia, tunteellisia, kannustavia, uskollisia, lojaaleja ja välittäviä.

Kiitokseni ihanille miehille, jotka tekevät elämästä elämisen arvoista. <3

Vierailija
9/11 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että sukupuoli on jatkumo.

Vierailija
10/11 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M-34 kirjoitti:

Päätin aloittaa ketjun, johon listataan vain positiivisia eroja vastakkaisessa sukupuolessa.

Olen itse 34-vuotias mies ja aloitan.

1. Naiset osaa keskimäärin tukea toisia paremmin tilanteissa, joissa tarvitaan empatiaa

Taidat olla uusi tällä palstalla... Kannattaa nyt lähteä suosiolla, eikä tulla koskaan takaisin, sillä tällä palstalla tuollaiset luulot karisevat todella äkkiä.

Vierailija
11/11 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleistys, mutta ehkä miehille on yleisempää tarkastella jotain asiaa vain "pyydetystä" näkökulmasta tai tietyllä tasolla. Ja myös ymmärtävät, että näkökulma on siinä kontekstissa tarkoituksella juuri siten rajattu. Eli ns. putkiaivoisuus positiivisesti nähtynä. :D