Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei te jotka olette/olitte kaupassa (tokmannilla) töissä!

Vierailija
20.03.2018 |

Elikkä oon 14v tyttö ja aattelin hakee vähä niinku kesätöihin 2 viikoksi Tokmannille, mut se oli vaan joku työelämääntutustuminen 14-17 vuotiaille. Palkkaa sais 360€ mikä on mulle ainakin tosi iso summa. Mutta siis tässä pari kysymystä teille jotka ootte/olette olleet kaupassa töissä

1. Mitä kaikkea työpäiväänne kuuluu?
2. Millainen oli ensimainen työpäiväsi?
3. Pitääkö tuosta summasta maksaa veroja?
4. Kuinka pitkiä työpäivät ovat?
5. Kuinka paljon olet tekemisissä asiakkaiden kanssa viikossa? (ei kassalla)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Mitä kaikkea työpäiväänne kuuluu?

Kuormien purkua, hyllytystä ja järjestelyä. Enimmäkseen ns. omalla osastolla, tarvittaessa myös muiden apuna. Tettiläiset, harjoittelijat ja kesätyöläiset kulkevat enemmän osastolta toiselle.

2. Millainen oli ensimainen työpäiväsi?

Kamala :D Kauheasti kaikkea uutta, eikä kaikkea meinannut millään muistaa. Päivät tuntui toivottoman pitkiltä varmaan pari kuukautta, ennen kuin alkoi sopeutua. Koulun harjoitteluihin verrattuna tietysti eri asia, kun päivien määrä oli tiedossa etukäteen.

3. Pitääkö tuosta summasta maksaa veroja?

Käytännössä ei. Verokortti täytyy kuitenkin toimittaa työnantajalle.

4. Kuinka pitkiä työpäivät ovat?

Itse teen täyttä työaikaa, mutta muistaakseni nuorilla on lakisääteisesti lyhyemmät päivät, olisikohan 6 tuntia.

5. Kuinka paljon olet tekemisissä asiakkaiden kanssa viikossa? (ei kassalla)

Päivittäin, oikeastaan koko ajan taukoja ja varastokäyntejä lukuunottamatta. Tietysti välillä menee aikaa ettei kukaan kysy mitään, mutta koko ajan myymälän puolella ollessa on asiakkaiden tavoitettavissa.

Vierailija
2/2 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

okei kiitti :) Pitää vielä miettiä kun en niin tiiä tosta asiakkaiden auttamisesta xd (ei sillä etten uskaltaisi puhua heille yms. vaan siksi ku jos ne kysyy esim. jtn tuotetta enka tiiä missä se on yms yms xddd)

-Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi