Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jenni Vartiainen Hartwall areenalla marraskuu 2018 - toppi vai floppi?

Vierailija
20.03.2018 |

Mitä mieltä olet Jennin Areenakonsertista marraskuussa 2018? Älkääkä poistako tätä asiallista ketjua kuten teitte kolmelle edelliselle.
https://www.instagram.com/p/BgiSohZFfgn/?hl=fi&taken-by=jennivartiainen…
https://www.instagram.com/p/Bgf4MrQFNPm/?hl=fi&taken-by=jennivartiainen…

Jenni Vartiainen Hartwall areenalla marraskuu 2018 - toppi vai floppi?

Vaihtoehdot

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painu helvettiin

Vierailija
2/26 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että rahkeet riittää täyttämään areenan kokoista tilaa. Ei säväyttänyt yksilönä Vain Elämää konsertissakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestystulos on selkeä: totaalinen floppi ja mahalasku tulossa!

Vierailija
4/26 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole äänestystulos ja Jenniä halveksivien palstamammojen mielipide mikään yllätys. Hohhoijaa.

Vierailija
5/26 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko35 kirjoitti:

En usko, että rahkeet riittää täyttämään areenan kokoista tilaa. Ei säväyttänyt yksilönä Vain Elämää konsertissakaan.

Olen täysin eri mieltä. Sannin areenakonsertti = autotunetettua honotusta playbackinä ei Vain elämää konsertissa tosiaankaan muhun uponnut. Jenni oli siellä paras: mm.dadaistinen purkkisoitto Mato-versio oli upea ja Keinussa odoitti äänivaransa jotka riitti hyvin isolla areenalla. Joo joo tiedän että tuhat alapeukkua ja kaikki olette eri mieltä mutta sanoinpa nyt vaan.

Vierailija
6/26 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menen klnserttiin ja mun 4 kaveria muös.

m24

Vierailija
7/26 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

m24

No mene sinä klnserttiin muös. Mutta älä yhtä humalassa kuin nyt ja niille mielikuvituskavereille ei tarvitse lippua turhaan ostaa.

Vierailija
8/26 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m24

No mene sinä klnserttiin muös. Mutta älä yhtä humalassa kuin nyt ja niille mielikuvituskavereille ei tarvitse lippua turhaan ostaa.

Hahaha oletpa hauska!

Vierailija
9/26 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko35 kirjoitti:

Ja Sanninko rahkeet riittää?? Et voi olla vakavissasi. Sannin mikrofonimuunneltu pikkuoravaäänikö sopii Areenalle? Sorry mutten ole samaa mieltä.

Vierailija
10/26 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu! Olin Jenni konsertissa Tampere-talossa ja oli niin vakuuttava elämys että ihmettelinkin miksei järjestä omaa Hartwallin keikkaa. Ääni ja karisma kyllä riittää. Ostan liput heti.

Vierailija
11/26 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennillä on kyllä aivan riittävästi faneja täyttämään Areena. Ei epäilystäkään. Ja kyllä rahkeet riittää, se on nähty konserttisalikiertueella.

Vierailija
12/26 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tästäkin asiallisesta ketjusta on jouduttu poistamaan näin monta viestiä? VOisitteko te Jenni-vihaajat jättää hänet rauhaan? Ei teidän ole pakko sinne Hartsulle tulla, meitä on ihan tarpeeksi menijöitä ilman teitäkin.

Vierailija
13/26 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sitä ähinää jaksaa kuunnella?

Vierailija
14/26 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu spämminä

Vierailija
15/26 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jennillä on pienet tisut.

Niin katsos kun hyvän itsetunnon omaavat kauniit upeat naiset eivät tarvitse silikonipalleroita laulaakseen.

Vierailija
16/26 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni on varsin hyvin säilynyt 35-vuotiaaksi naiseksi joka ei ole täyttänyt itseään plastiikkakirurgialla.

https://www.instagram.com/p/BgoLRmDFPgB/?hl=fi

Vierailija
17/26 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni ja rahkamiljonääri Sami liikkuvat avoimesti yhdessä. Bongattu viikonloppuna Cheekin seurueessa Skohanissa. Jennillä ei ole mitään menetettävää Hartsun keikassa kun yksityiselämä alkaa olla vihdoin kondiksessa.

Vierailija
18/26 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan menossa konserttiin.

Vierailija
19/26 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni ehtii huokailemaan vielä monta kertaa ennen eläkkeelle pääsyä.

Vierailija
20/26 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain mahikset ostaa ennakkoliput jo tänään ja ostinkin 4 lippua. Tsekkailin Areenan pohjakarttaa ja jo nyt on myyty kolmasosa paikoista, VAIKKA LIPUNMYYNTI ALKAA VASTA 3 PVÄN KULUTTUA! Siis pelkästään ennakkomyynnistä eniten Spotifystä Jenniä kuunnelleille faneille. Joten suosittelisin että av-mammat lopettavat tämän jauhamisen kokonaan. Ei teitä kukaan Areenalle kaipaa vaan konsertti tulee olemaan upea elämys.