Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita jotka jäätyy aina jos joku kiva vaikuttaa kiinnostuneelta?

Vierailija
20.03.2018 |

Mikä avuksi? En uskalla näyttää omaa kiinnostusta vaikka olen jo 3-kymppinen :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se näin nimenomaan on. Paljon helpompi on aloittaa kanssakäyminen jonkun vähemmän kiinnostavan kanssa. Mutta sitten siitä ei vaan oikeen tule pitemmän päälle mitään. En oikeen mitään selkeää keinoa pysty tähän keksimään, muuta kun että niin sanotusti harjoitella lähestymisiä kaikenlaisten ihmisten kanssa mahdollisimman paljon, mutta se ei vaan nyt tähän hätään auta.

Vierailija
2/5 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähesty nettideitissä? Minulle se oli sopivan anonyymi tapa aloittaa keskustelu, ei tarvinnut liikaa jännittää. Kun huomaa kaverin olevan fiksu ja siihen on jo etukäteen tutustunut, niin treffit on suorastaan helpotus. Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäädyn kun itse kiinnostun, mutta eipä ole sellaista sattunut tässä elämässä, että joku kiva vaikuttaisi olevan kiinnostunut minusta.

Vierailija
4/5 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo ole ihan normaalia. Parhaat puolensa tai pikemminkin sen normaalin itsensä näyttää rentoutuneena eli kun on tekemisissä ihmisten kanssa, joista ei ole kiinnostunut. Sitten kun on ihastuksen seurassa, panokset ovat korkeammat ja pelkää, että toinen saa tyhmän kuvan, mitä nimenomaan ei halua missään nimessä antaa. No saahan se, koska siinä edessä on paiseessa oleva hermostunut ihastunut ihminen, joka ei ole täysin rento. Eli ihastus näkee sitten tylsän lamaantuneen ihmisen, joka miettii kuumeisesti, miksen pysty olemaan ja käyttäytymään rennosti.

Vierailija
5/5 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa yrittää ihastua virolaiseen tai johonkin muuhun ulkomaalaiseen, niin kielimuuri sopivasti hälventää jännitystä, ja voi luottaa että pystyy pistämään mahdolliset mokailut kielierojen piikkiin.