Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loppuelämä yksin.

20.03.2018 |

Mä en ymmärrä miksi ihnisten pitää tunkea mun luo kun en halua nähdä heitä.
Taas olisi kaveri halunnut että lähden sen kanssa ratsastamaan. En lähde. En mene enää talleille. Ratsastuskamatkin poltin eilen.

Kommentit (33)

21/33 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tohtori Sykerö. kirjoitti:

Kauheaa, kun kaikki muut ovat hulluja ja itse on ainoa terve.

Sitähän se on Lauermalaisuus.

Voi luoja sun typeryyttäsi

22/33 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää jotka huutaa että olen sairas ja pitää mennä hoitoon ovat itse tällaisen ihmisten lääkkeillä myrkyttämisen kannalla 

https://www.lokakuunliike.com/perheeni-tarina/tampereen-malli-ketipinor…

Sairasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUKAAN henkisesti ja tunne-elämältään normaali äiti ei hylkää tuollalailla kaksivuotiasta lastaan vaikka mies olisi kuinka perseestä ja hullu. Sinänsä toki lapsellesi hyvä asia, koska äidiksi sinusta ei ole. Lapselle parempi elämä kun sinä et sitä tuhoa.

Mutta joku häiriö sinulla on. Ihan jos ajatellaan vaikka yleisesti biologian kannalta, kaksivuotias ihminen ei ole vielä valmis selviytymään yksin. Mikään muukaan eläin ei hylkää jälkeläisiään ennenaikaisesti jos meinaa pysyä geenipelissä mukana.

24/33 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KUKAAN henkisesti ja tunne-elämältään normaali äiti ei hylkää tuollalailla kaksivuotiasta lastaan vaikka mies olisi kuinka perseestä ja hullu. Sinänsä toki lapsellesi hyvä asia, koska äidiksi sinusta ei ole. Lapselle parempi elämä kun sinä et sitä tuhoa.

Mutta joku häiriö sinulla on. Ihan jos ajatellaan vaikka yleisesti biologian kannalta, kaksivuotias ihminen ei ole vielä valmis selviytymään yksin. Mikään muukaan eläin ei hylkää jälkeläisiään ennenaikaisesti jos meinaa pysyä geenipelissä mukana.

Parempi äiti minä olen kuin mies isänä. Mitään mahdollisuutta perhe elämän jatkamiselle ei ollut sen jälkeen kun mies tuhosi poikamme. Poikamme on lopullisesti pilalla ja sen elämä tuee olemaan täyttä hevettiä. 

Villieläimet hylkää jälikasvunsa jos se ei ole elinkelpoinen. Jalka poikki tms. Saa pedot käydä sen syömässä pois. 

Vierailija
25/33 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miten miehesi "tuhosi" poikanne??

Vierailija
26/33 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tohtori Sykerö. kirjoitti:

Kauheaa, kun kaikki muut ovat hulluja ja itse on ainoa terve.

Sitähän se on Lauermalaisuus.

Mitä tarkoittaa Lauermalaisuus?

Vierailija
27/33 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittakaa nyt muutkin tämä tunnus ylläpidolle. Nimimerkki ei ole sellaisessa henkisessä tilassa, että hänen kannattaisi jakaa asioitaan internetissä. Ja jos joku tuntee tämän ihmisen oikeassa elämässä, ottakaa yhteys terveyskeskukseen. 

28/33 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoittakaa nyt muutkin tämä tunnus ylläpidolle. Nimimerkki ei ole sellaisessa henkisessä tilassa, että hänen kannattaisi jakaa asioitaan internetissä. Ja jos joku tuntee tämän ihmisen oikeassa elämässä, ottakaa yhteys terveyskeskukseen. 

Henkisessäni tilassani ei ole mitään vikaa. Kellään ei ole oikeutta soitella minun asioissani terveyskeskukseen. Terveys on yksityis asia ja voin luvata että se joka sinne on minun asioissani soittanut tulee kärsimään siitä ikuisesti

Vierailija
29/33 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi aphan on sekaisin kuin seinäkello

30/33 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi aphan on sekaisin kuin seinäkello

Sinä se vasta sekaisinkin olet.

Vierailija
31/33 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä oikein ruikutat? Suomi on paras maa olla yksin ja syrjäytyä. Ketään ei tarvitse nähdä ja se on melkein normaalia.

32/33 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erakkona eläminen ja syrjäytyminen on kaksi eri asiaa.

Vierailija
33/33 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kunnon "HELL YEAH" - meininki päällä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän