Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Kuka haluais kattoo tommosta läskiä keski-ikäistä ämmää muualla kuin kaupan kassalla" -mies riidan päätteeksi

Vierailija
20.03.2018 |

Kivasti sanottu :(

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että semmoinen ex-mies sulla. Vai meinaatko leppyä?

Vierailija
2/21 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat. Eistä läskeistä keski-ikäisistä ämmistä olemme kuitenkin sellaisissa töissä, missä on ihan yksi lysti ”hakuaako” joku katsoa vai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän tuli ukolle sanottua?

Vierailija
4/21 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hauska miten ne keski-ikäiset miehet kuitenkin kuvittelevat olevansa ilo kaikkien silmille.

Vierailija
5/21 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies itse varmuudella läski miestissi. Sanp että läski kuuluu naisen biologiaan mutta ei miehen

Vierailija
6/21 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkääkö se läskeistä kaupankassoista?

Vierailija
7/21 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on hauska miten ne keski-ikäiset miehet kuitenkin kuvittelevat olevansa ilo kaikkien silmille.

Kesällä ilman paitaa kaljamahoineen.

Vierailija
8/21 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tulistuvaa sorttia, mutta raja se on riitelyssäkin. Jos mies sanoisi mulle tollaista, niin en jäisi katselemaan. En voisi kunnioittaa tuollaista. 

Vierailija
9/21 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehen olisi pitänyt valehtelemaan ryhtyä?

Vierailija
10/21 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt reippaasti vaan, mitä olit ensin itse sanonut tai tehnyt.

Vierailija
11/21 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otit provon todesta ja pääsit haukkumaan miehiä.

Onneksi olkoon.

Vierailija
12/21 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukuin miehen pienikulliseksi läskisäkiksi ja naarmutin miehen museoautoa tahalleen. Sitten paljastin panneeni vierasta miestä paljaalla ja pimittäneeni HIV-diagnoosin mieheltäni. Siltikin mielestäni on kohtuutonta sanoa noin kärkkäästi. Naisia kuitenkin tulisi aina kunnioittaa ja tuollaiset sanat ei heti unohdu ja jättävät pysyvät arvet. HIVin saa kuitenkin hallintaan lääkkeillä ja museoauton maalattua, mutta noi sanat ei unohdu koskaan.

ap

Vierailija
13/21 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on kultainen mutta menettää malttinsa.

Vierailija
14/21 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siellä kassalakin olisi mukavampi katsella nuorta ja hoikkaa naista? Mikä se miehesi pointti oikein tuossa oli?

Vierailija
15/21 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pata kattilaa kirjoitti:

Kerro nyt reippaasti vaan, mitä olit ensin itse sanonut tai tehnyt.

No tämä. Sen verran tullu josku seurusteltua et tuollaisia kommentteja ei ihan pikkuriidan takia lauota vaan täs nyt on ollu kunnollinen yhteenotto. Veikkaan et toi keski-ikäinen muikkeli on sanonut myös pahasti jolloin mies tulistunut vaimolleen ja vaimo sit kirjoittaa vauva palstalle heti ekaks et kaikki palstan naiset puolustaa häntä rivissä.

Vierailija
16/21 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistavaa, jos ei läskinä vanhana ämmänä saa olla edes kaupan kassalla rauhassa katseilta.

Vierailija
17/21 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta tulikin mieleen, että eipä ole tarvinnut sen koommin kinata tai riidellä, kun otin aasialaisen vaimon. Ei tulisi mieleenkään haukkua niin kauniin naisen ulkonäköä.

Vierailija
18/21 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tulistuvaa sorttia, mutta raja se on riitelyssäkin. Jos mies sanoisi mulle tollaista, niin en jäisi katselemaan. En voisi kunnioittaa tuollaista. 

"Tulistuvaa sorttia"- eli siis olet epäkohtelias ja ilkeä. Tuo on vain tapasi oikeuttaa asiaton käyttäytymisesi ja aivan turha suuttumisesi ja se, ettet vaivaudu kuuntelemaan toista osapuolta, tai et yksinkertaisesti voi hyväksyä sitä, että olet jossain asiassa väärässä ja toinen osapuoli oikeassa.

Vierailija
19/21 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa lihavia ja vanhoja naisia kassoille? No ei kai siinä mitään. Mieltymyksensä kullakin.

Vierailija
20/21 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs sitä sinun miestä halutaan katsella?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän