Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toimisitte jos lapsenne (11v) kaveri sanoisi ruokapöydässä tarjottaessa "En syö kun tuo ruoka haisee sanonko miltä"

Vierailija
20.03.2018 |

Itse käskin pojan mennä kotiinsa ja sanoin että meille ei ole asiaa ennenkuin käytöstavat on kunnossa.

Olisiko yliampuvaa ilmoittaa pojan vanhemmille?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi minun poika ja käyttäytyisi huonosti kylässä, haluaisin tietää ja keskustella asiasta.

Ehkä nyt en olisi paukattanut suoraan pois pöydästä ja sanonut ettei tarvi tulla ennenkuin osaa käyttäytyä....mutta olisin kyllä puhunut pojan kanssa miksi sanoo noin ja loukkaannuin kommentista...

Vierailija
2/5 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähettäisin kotiin ja sanoisin asiasta vanhemmille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kysynyt ihan ystävällisesti, että oikeastiko sinusta valkosipulinen jauhelihakastike haisee pahalta, sepä harmillista. Ja todennut, että ei sitä ole pakko ottaa, tuossa on pastaa ja salaattia.

En olisi loukkaantunut kommentista, enemmän minua olisi kiinnostanut, miksi jouduin sen kohteeksi. Omat lapset tietävät, että meillä ruoka on vain ruokaa, ei siihen erityistä rakkautta liity.

Vierailija
4/5 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa, kun omat lapset pienempiä. Näille nuoremmille lasten kavereille sanoisin jotain, että olipa kurjasti sanottu, mulle tuli paha mieli, kun vaivalla tein ruokaa tms. Ehken kuitenkaan sanoisi, että suksi kuuseen. 11-vuotiaalta odotan jo käytöstapoja. Mun taloon en kaipaa ketään arvostelemaan, en vanhoja enkä nuoria.

Vierailija
5/5 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se on kun ei ole kulttuuria edes ruuassa. Valkosipuli on joku outo mauste mistä menee mongolilla maha sekasin. Yyyyhhhh f u c k off punk!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä