Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VAU, Sheila palaa kauniisiin ja rohkeisiin... ihana pahis!

Vierailija
20.03.2018 |

Täytyypä alkaa tölläämään tota saippuaa pitkästä aikaa. Sheilassa on potkua!

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

WE WANT RON MOSS!!!

Vierailija
22/33 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö Stephanie tai Eric on mukana? Näin erittäin harmillisen kuvan, kuinka Thorne ajaa nykyään uuberia nykissä. Haluaisin myös aidon Ridge takaisin!!! RIP Sallu Spectra

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenet se Sheila vangitsi moneksi päiväksi kellariin nääntymään 90-luvulla, kuka muistaa? Ericin?

No Ericin juuri. Tuohon loppuikin silloin mun kaunareiden katselu :D. Siis Sheilahan oli ihan hirveä ja odotin vesi kielellä että hänen kieroileva kamaluutensa paljastuu kaikille, ja että hän saa viimeinkin ansionsa mukaan. Eric oli tosiaan vankinakin kellarissa ja sitten kun liimauduin television ääreen odottamaan Sheilan paljastumista ja suolistusta, SITÄ EI TULLUTKAAN :D. Kaikki jotenkin vaan vesitettiin ja jatkettiin entiseen malliin. Tuo oli ylipäänsä kaava ohjelmassa ettei koskaan tullut sitä varsinaista kliimaksia missään asiassa. Tää Sheila-episodi oli viimeinen pisara ja totesin että pitäkää tunkkinne, mulla on parempaa tekemistä :D.

Vierailija
24/33 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myöntää että se sai lähes harkitsemaan sen hömpän katsomista.

Vierailija
25/33 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenet se Sheila vangitsi moneksi päiväksi kellariin nääntymään 90-luvulla, kuka muistaa? Ericin?

No Ericin juuri. Tuohon loppuikin silloin mun kaunareiden katselu :D. Siis Sheilahan oli ihan hirveä ja odotin vesi kielellä että hänen kieroileva kamaluutensa paljastuu kaikille, ja että hän saa viimeinkin ansionsa mukaan. Eric oli tosiaan vankinakin kellarissa ja sitten kun liimauduin television ääreen odottamaan Sheilan paljastumista ja suolistusta, SITÄ EI TULLUTKAAN :D. Kaikki jotenkin vaan vesitettiin ja jatkettiin entiseen malliin. Tuo oli ylipäänsä kaava ohjelmassa ettei koskaan tullut sitä varsinaista kliimaksia missään asiassa. Tää Sheila-episodi oli viimeinen pisara ja totesin että pitäkää tunkkinne, mulla on parempaa tekemistä :D.

Ja nyt kun luin tuolta että vankina oli joku muu, en olekaan enää varma oliko se juuri Eric, mutta joku siellä oli vankina....

Vierailija
26/33 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei o kyl ikävä vanhaa Ridgeä, tää uushan on syntisen komea, ihanine ruskeine silmineen, alkuun oli kyl outo, mut nykyään kun on tottunu, niin kyl silmä lepää..

On aivan mieletön komistus! Vanha Ridge oli sellanen limainen ja jotenkin vaan niin ällö. Ja tämän uuden Ridgen ääni on vaan niin hiton seksikäs. Oon sulaa vahaa kun kuulen sen ♥️

Vierailija
27/33 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa kuudelta! 

Vierailija
28/33 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jess, Sheila kunnon evil bitch is back, jee!!

Vierailija
29/33 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juma, yli 20 vuotta sitten. Vähän nostalgista.

Vierailija
30/33 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kas tää nousi, aamulla silmäilin puolella silmällä että miten toi meni, ja ilmeisesti niin että Sheilalla oli joku tyyppi vankina ja sitten kun se paljastui, Sheila sekosi ja rupesi osoittelemaan ihmisiä pyssyllä ja joutui mielisairaalaan. Eli sen sijaan että olisi tullut kunnon kliimaksi jossa Sheila saa vuosisadan haukut ja ihan ansiosta, yhtäkkiä Sheilaa ruvettiinkin porukalla säälimään ja siinä kohtaa mulle riitti koko kaunarit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä