Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen on vaativa työ?

Vierailija
20.03.2018 |

Mammojen viesteissä esiintyy tämä käsite usein. Mitä kaikkea se pitää sisällään? Onko sille vastakohtaa - helppo työ, kiva työ, vaatimaton työ? Miksi aina työn tiimoilta täytyy erikseen korostaa sen vaativuutta, uskooko kirjoittaja että hänellä on hankalampaa kuin muilla?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että kun itse kokee sen vaikeaksi. Mä kerran selitin täällä oman työnkuvani ja kerroin palkkani. Sain vastauksen, että saan liian pientä palkkaa noin vaativasta työstä. En koe sitä vaativana itse, vaan sopivana. Eri ihmisille myös eri asiat on vaativia. Mulle ei ole mikään matemaattinen vaativaa, mutta jos pitäisi tehdä käsillä jotain, se olisi.

Vierailija
2/4 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se henkilökohtainenkin kokemus. Itse kokisin esim ravintolatyön ja keittiötyön vaativana - samaa puurtamista päivästä toiseen, ei mitään pitkän linjan tulosta. Itse luotsaan töissä pitkäaikaisia projekteja jotka vaativat isojen kokonaisuuksien hallintaa ja monien ihmisten kanssa asiointia, sen tarkastelua että moni juttu pysyy samaan aikaan tietyssä vaiheessa. Sen koen kuitenkin palkitsevana koska tietty työ saatetaan valmiiksikin joskus. Jollekin taas päivystysluonteinen työ voi olla vaativaa työtä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen tekeväni vaativaa työtä koska siihen kuuluu lähes jatkuva päivystäminen ja useita yöherätyksiä töihin per viikko. Lisäksi vastaan suurista rahasummista ja useammasta ihmisestä, myös univajeisena. Töitä teen n. 70h/vko.

Mikään tästä ei tarkoita ettenkö pitäisi työstäni ja haluaisi tehdä sitä.

Vierailija
4/4 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palomies. Ensiavussa työskentelevät. Kirurgit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän