Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen somekäyttäytyminen exänsä kanssa

Vierailija
20.03.2018 |

Eli ovat eronneet pari vuotta sitten (olivat yhdessä vuoden verran). Heidän seinällä on vielä vanhoja juttuja. Kyllä vaan tägäiltiin milloin oltiin syömässä, milloin matkalla, milloin konsertissa jne. murun kanssa... Me ollaan oltu noin vuosi yhdessä eikä mies ole ikinä laittanut mitään meistä someen! Eikä oikein tykännyt, että merkitsin hänen yhteen kuvaan. Mitä mieltä? Ihan v*tun mitätön pikkujuttu, mutta harmittaa häpeääkö minua? Oliko exä parempi ja hänen kanssa tehdyt jutut olivat parempia, kuin minun?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te oikeasti pari? Jospa hän seukkaa edelleen " exänsä" kanssa.

Vierailija
2/9 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin parikymppisenä päivitin silloisen poikaystävän kanssa kaikki kuukausipäivät, neljäkuukautispäivät, pizzanhakureissut sun muut Faceen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessus, olen seurustellut miesystäväni kanssa 3,5 vuotta enkä ole tägännyt häntä yhteenkään kuvaan. Profiilissani ei liioin lue, että olen parisuhteessa. En ole tiennyt, että tuollaisestakin voisi tehdä ongelman.

Vierailija
4/9 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten musta nyt tuntuu, ettet olisikaan hänen naisensa.

Puhu tai lähde kävelemään.

Vierailija
5/9 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitteleekö muita menojaan ja tekemisiään yhä someen? Jos kyllä niin ei ole v*tun mitätön pikkujuttu! Varsinkin toi että tykkäs huonoa kun sinä laitoit kuvan kuulostaa siltä että kannattais lukea rivien välistä ja myöntää itselleen totuus.

Vierailija
6/9 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä mies on viisastunut ja ajattelee, ettei kaikkea tarvitse enää laittaa nettiin. 

Vierailija
7/9 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jessus, olen seurustellut miesystäväni kanssa 3,5 vuotta enkä ole tägännyt häntä yhteenkään kuvaan. Profiilissani ei liioin lue, että olen parisuhteessa. En ole tiennyt, että tuollaisestakin voisi tehdä ongelman.

Minusta tuo ei olisi ongelma ollenkaan jos aiemman suhteen aikana ei olisi päivitetty ahkerasti someen.

Nykyisen miesystäväni kanssa oltu puoli vuotta ja hän välttelee kuvissaoloa. Meistä ei ole ainoatakaan yhteistä kuvaa. En nyt päivittäin someen jotain laita eikä haittaa vaikka mies ei päivitä oikein mitään, ihan kiva niin. Olisi niitä kuvia kuitenkin kiva edes omaksi iloksi olla.

Vierailija
8/9 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sen exän kanssa rakkaus oli suurempaa/tulisempaa. Voi rakastaa sinua nyt, mutta ehkä sun kanssa rakkaus on vain "tavallisempaa"?

Ja huom., useinhan se "tavallisempi" rakkaus kestää pidempään.

Vierailija
9/9 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun somekäyttäytyminen on muutamassa vuodessa muuttunut täysin. Aiemmin merkkailin innokkaasti kavereita kuviin ja tapahtumiiin, tottakai silloista avomiestä myös. Nyt sitten olen ollut nykyisen mieheni kanssa 3 vuotta, ainoa yhteinen postaus taitaa olla se kun mentiin naimisiin vuosi sitten. Ei oltu merkattu että ollaan parisuhteessa tms, ei vaan oikein kiinnostanut enää. Sitten kun mentiin maistraatissa naimisiin kertomatta kenellekään niin oli luontevaa ilmoittaa asia facebookissa kaikille yhtäaikaa. 

Mun mielestä toi tägäily yms alkaa olla jo vähän kulunutta, tai ainakana näin 35 vuotiaana en enää oikein jaksa kiinnostua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi