Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko yliherkkä?

Vierailija
20.03.2018 |

Heti alkuun, olen raskaana ja tunteet heittelee. Siksi haluan muiden mielipiteen tähän.
Mieheni kysyi joku viikko sitten että mitä olen vastannut facebookissa henkilön xxx kutsuun erääseen hänen järjestämäänsä tapahtumaan. Sanoin etten ole mitään kutsua saanut. Kyseessä siis meidän kaveripariskunta, josta nainen täyttää vuosia ja järjestää isot juhlat. Kaveripiirissämme on paljon pariskuntia, joista kaikista on kutsuttu molemmat osapuolet, paitsi meistä vain mies.
Mies sanoi heti että kutsu on avec hänellä, että voin tulla hänen seuralaisena, mutta olin jo ehtinyt sopia omia menoja tuolle viikonlopulla jolloin juhlat on. Miehen mielipide on että asiassa ei ole mitään kummallista (vaikka olen ainoa jota kaveripiiristämme ei ole kutsuttu) ja minä olen jääräpää kun en tule avecina. Sitten mies tuhahti että ottaa yhden naispuolisen kaverinsa sinne aveciksi, ja tuli olo että ihan sama kuka akka on kainalossa kunhan joku on.
Ehkä minut on vaan unohdettu kutsua, mutta eniten suututtaa miehen asenne, ei mitään ymmärrystä minun suuntaan ja automaattisesti minä olen tyhmä kun edes otan asian puheeksi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan ymmärtänyt. Pitääkö pariskunnasta aina kutsua erikseen molemmat osapuolet? Meillä yleensä esim. kaverit tai sukulaiset laittavat viestiä lähinnä sille henkilölle, jonka kavereita tai sukulaisia ovat ja puoliso tulee sitten tietysti mukana juhliin. Olisi outoa, että esim. miehen veli laittaisi kutsun sekä minulle, että miehelleni erikseen.

Vierailija
2/6 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi kutsua molemmat erikseen, kun kutsu on esitetty toiselle avecina?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos toivotaan miehen toisen naisen tulevan, eikä yliherkkää raskaana olevaa naista? :D

Vierailija
4/6 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mutta miksi kaikista muista kaveripariskunnista on kutsuttu molemmat? Itse kutsun aina juhliini facebookissa pariskunnan molemmat osapuolet, tämä on itsestään selvyys.

No, kaipa olen sitten yliherkkä :(

ap

Vierailija
5/6 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän miksi vituttaa. Ystävästä aveciksi on selkeä alennus sosiaalisessa hierarkiassa ja miehesi näemmä tykkää uudesta järjestelystä, vihjailee jopa vaihdolla jos et kasva yli ylpeydestäsi ja tyydy kohtaloosi. Suosittelen että hankit kavereita jotka arvostavat sinua ystävänä äitiydestä huolimatta, ehkä jopa enemmän sen vuoksi, sekä jätät miehesi ja porukkasi kekkuloinnit ja kikkailut omaan arvoonsa.

Vierailija
6/6 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä odotit kun laitat kysymyksen tänne, tottakai sinut teilataan ja tuomitaan tyhmäksi.