Mitä Kingin kirjaa suosittelet?
En nyt jaksa luetella, mitkä olen jo lukenut. En osaa päättää, minkä luen seuraavaksi...
Kommentit (16)
Pienoisromaanit, eli Kauhun vuodenajat. Isommista romaaneista Tukikohta.
Tarpeellista tavaraa tai Epätoivon kaupunki
Se. Kolkuttajat. Kosketus. Uinu uinu lemmikkini... kaikki ne vanhat hyvät... uusista en tiedä...
Tapahtumapaikka Duma Key. Hohto. Joyland. Oikeastaan mikä tahansa hänen kirjansa.
Musta torni -sarja on paras! Eka osa meni niin etten oikeen tajunnut jutun juonta, mutta toka on ihan huippu! Oon lukenu koko sarjan neljä kertaa ja aina vaan löytyy uusia asioita jotka tajuaa myöhemmin. Ehdottomasti suosittelen!!!
IT, Misery, Firestarter, tai jos vähän pidempään haluat lukea niin lue kaikki dark-tower kirjat
Mietin tuota Joylandia... Onko siinä varsinaista kauhua ollenkaan? Torni-sarja on myös lukematta. Ap
Painajainen oli eka King minkä luin. Ja sille tielle jäin. Tukikohta on yksi parhaista kirjoista mitä koskaan olen lukenut.
Mersumies-trilogia (jännitys/trilleri, ei kauhua)
Talismaani
Eksyneiden jumala
Tukikohta
Tukikohta alkupalaksi ja sitten Torni-sarja kokonaisuudessaan, kun pääsee loppuun niin voikin jo aloittaa alusta :D
Vela - 72 kirjoitti:
Painajainen oli eka King minkä luin. Ja sille tielle jäin. Tukikohta on yksi parhaista kirjoista mitä koskaan olen lukenut.
Ilmeisesti on lukemisen arvoinen tuo Painajainen siis? Luin äsken sen juonesta pätkän ja kiinnostuin. Ap
Painajainen. On paree kirjana kuin elokuvana
Christine tappaja-auto tai Tarpeellista tavaraa