Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua auttakaa kääntämään enkusta suomeksi

Vierailija
19.03.2018 |

Kyse on pokerikirjasta ja mulle ei oikein tuo fold out avaudu.
Regulars at these stakes play tight and straightforward, so you can actually fold out better hands.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Foldata eli luovuttaa käsi.

Vierailija
2/6 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kokeillut googlata "fold out" poker? Jos on joku yleinen termi, selitys löytyy varmasti jostain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googletin poker fold out mutten saanut vastausta.

Foldaaminen on korttien pois heittämistä tiedän sen.

Tässä kirjan kappaleessa kerrotaan kärkiparien pelaamisesta.

Mun oma käännös on jotakuinkin seuraava.

"Näiden panosten säännölliset pelaajat ovat tiukkoja ja suoraviivaisia, joten voit heittää pois paremmat kädet."

Siinä ei ole mitään järkeä, että alkaa heittämään kärkiparia paremmat kädet menemään joten aattelin osaisiko joku pokerinpelaaja/mua parempi kääntäjä selittää mulle tuon lauseen.

Vierailija
4/6 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse on pokerikirjasta ja mulle ei oikein tuo fold out avaudu.

Regulars at these stakes play tight and straightforward, so you can actually fold out better hands.

Vakuituset näissä osuuksissa pelaa tiukasti ja suorasti, joten sinä voit oikeastaan taittaa ulos parempia käsiä.

Vierailija
5/6 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden panoksien vakipelaajat pelaavat tiukkaa ja suoraviivaista peliä, joten sinunkin tulee luopua aikaisempaa paremmista käsistä. Eli pelaa tiukemmin, pelaa vain parhaat kädet.

Vierailija
6/6 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näiden panoksien vakipelaajat pelaavat tiukkaa ja suoraviivaista peliä, joten sinunkin tulee luopua aikaisempaa paremmista käsistä. Eli pelaa tiukemmin, pelaa vain parhaat kädet.

Kiitos vastauksesta. Kuulostaa järkevältä ja yhteensopivalta aiheen kanssa. Iso kiitos ja peukku sulle.