Suomalainen Tiina kadonnut Dubain hallitsijan tyttären sheikha Latifan kanssa. Latifa oli paossa kotimaansa hallintoa
Onkohan kumpikaan elossa enää?
http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/3883390/Suomalaisnainen+Goan+edustalla…
Kommentit (516)
rojelli kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveä juttu. Rukoilen.
Ei auta Jeesuksen rukoilu tuossa maailmankolkassa.
Varsinkaan kun Jeesus ei ole jumala 🤔
Jesse on jumalan ja ihmisen sekarotuinen lapsi, julatti, eli vain puoliksi jumala.
Vierailija kirjoitti:
Tuon Dubaista päivät pitkät jauhavan olisi kyllä aika hakea jotain mt-apua vaivaansa.
Miksi erityiskiinnostuksen kohteesi on nimenomaan Dubain asiat? Maailmassa kun on paljon pahempiakin maita, mitä tulee ihmisoikeusrikkomuuksiin. Niissä myös länsimaalaisten suosimia matkailumaita, kuten esim. Thaimaa, Filippiinit, Kiina jne.
Ei ole kaikki sama ihminen, itse kirjoitin eilen yhden kritisoivan kommentin, loput on muun/muiden käsialaa. Onko se jotenkin kumma, että monet ovat sama mieltä ko. maasta? Aika surkea argumentti väittää kaiken kirjoittaneen yksi "dubaihullu". Ja vaikka olisikin, ei se tee asiaallisista argumenteista huonompia, ja tuosta surkeasta ihmisoikeustilanteesta yhtään sen parempaa.
Jopa Cia-naistenhuoneella naureskellaan tolle dubaita puolustelevalle oikealle dubaihullulle :D
Vierailija kirjoitti:
Täällä on aika monta jotka on Dubaita kritisoinut. Mutta tuo yksi Dubai-lover on kyllä aika outo, hävettääkö lomailut siellä vai miksi tuo raivokas puolustelu?
Täällä palstalla on kyllä aika monta, jotka ovat kyllästyneet tuon Dubaihullun jatkuvaan jankkaamiseen. Jos olisit käynyt täällä vakituisesti pidemmän aikaa, tietäisit kyllä mistä puhun. Ei ole ihan terve tapaus kyseinen jankkaaja. Aloittanut varmaan monta sataa ketjua aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on aika monta jotka on Dubaita kritisoinut. Mutta tuo yksi Dubai-lover on kyllä aika outo, hävettääkö lomailut siellä vai miksi tuo raivokas puolustelu?
Täällä palstalla on kyllä aika monta, jotka ovat kyllästyneet tuon Dubaihullun jatkuvaan jankkaamiseen. Jos olisit käynyt täällä vakituisesti pidemmän aikaa, tietäisit kyllä mistä puhun. Ei ole ihan terve tapaus kyseinen jankkaaja. Aloittanut varmaan monta sataa ketjua aiheesta.
Mä ymmärrän Dubaivastustajaa, minun toimistotyössä käyvä kaveri meinattiin mm. raiskata siellä, joten minulla ei ole mitään kovin imartelevaa mielikuvaa tuosta maasta ja kaupungista.
Vierailija kirjoitti:
Täällä taitaa olla yksi ainoa joka jaksaa tuota Dubain sortopolitiikkaa puolustella, muut ymmärtää kyllä että maan ihmisoikeustilanne on todella huonossa jamassa.
Ei täällä ole kukaan mitään puolustellut, itse olen kirjoittanut yhden kommentin, jossa ihmettelin tähän av:lla jatkuvasti törmäämääni väittämään, että Dubai olisi joku pahin ihmisiä sortava maa maailmassa. Mitkään tutkimukset ja faktat kun eivät viittaa tähän mitenkään. Ei se ole mitään puolustelua, jos korjaa faktoja. Miksi joku ottaa (se ihmeen Dubaihullu?) sen niin vakavasti ja alkaa aggressiivisesti haukkumaan faktojen esille tuojia?
Dubaissa on korjattavaa ihmisoikeuksien osalta, mutta on kymmeniä muita maita jossa asiat ovat vielä huonommin. Suomessakaan tilanne ei ole läheskään täydellinen. En ole vain ikinä törmännyt palstalla viesteihin, joissa esim. paheksuttaisiin Thaimaaseen matkustavia samalla tavalla kuin Dubaihin, vaikka siinä olisi faktojen puolesta enemmän aihetta.
Vierailija kirjoitti:
Jopa Cia-naistenhuoneella naureskellaan tolle dubaita puolustelevalle oikealle dubaihullulle :D
Ai se oikea Dubaihullu kuuluu tuollaiseen fb-ryhmään :D
Tarkoitan siis sitä, joka aloittelee täällä jatkuvasti noita Dubai keskusteluja!
Mun suosikki palstahullu, sille voisi avata oman fb-ryhmän.
Kamala tapaus. Tuntui pahalta katsoa videota tietäen, että taitaa Latifa olla taas kidutettavana ja seuralaisten kohtalosta ei mitään tietoa. Taisivat olla kovin luottavaisia, että pako onnistuu, miksihän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ymmärrän Dubaivastustajaa, minun toimistotyössä käyvä kaveri meinattiin mm. raiskata siellä, joten minulla ei ole mitään kovin imartelevaa mielikuvaa tuosta maasta ja kaupungista.
Mä ymmärrän vielä enemmän näitä Aasian köyhien maiden paheksujia, joissa joidenkin turistien lisäksi raiskataan järkyttäviä määriä lapsia päivittäin ja lapsiseksibisnes kukoistaa. Kuka hullu haluaa matkustan noihin maihin, en ymmärrä miksi ovat niin suosittuja matkailumaita Dubain ohella. Suomalaiset ovat moraalittomia.
Vierailija kirjoitti:
Parihan ne on. Se on tuotu hyvin ilmi kaikkialla kiertoilmauksin, ne tajuu ketkä tajuu...
Nojoo. Munkin homotutka kyllä piippas ton Tiinan kodalla.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Dubain puolustelija on kyllä ihan yhtä hullu. Miksi se oikeuttaisi Dubain räikeät ihmisoikeurikkomukset jos jossain superköyhässä maassa on siirtotyöläisillä yhtä huonot olot? Dubaissa kuitenkin olisi mahdollista taata inhimillisetkin olot, rahasta ei ole pulaa.
Ei se ole hullu, se on vain tyhmä kuin saapas, ja omaa torakan empatiataidot.
Tuolla Dubai-loverilla on oma lehmä ojassa. Järjestää lomamatkoja sinne, bisnes kärsii jos yhä useampi alkaa boikotoida.
Miksi Tiina on ottanut yhteiskuvia gepardien, tiikerien, apinoiden ja muiden rikkaiden lemmikkinä pitämien villieläinten kanssa. Ja vielä hashtageilla, joissa sanoo haluavansa itselleenkin sellaisen. :(
Vierailija kirjoitti:
Kaikin tavoin etuoikeutettu nainen. Paossa mitä? Miksi ihmisillä on tarve samaistua johonkin etuoikeutettua elämää viettävään naiseen joka sattuu nyt oikuttelemaan. Luuletteko että hän luopuisi luxus elämästään jonkun länsimaisen naisen vapauskäsitteen vuoksi
Youtubessa julkaisemallaan videolla nainen kertoi joutuneensa Dubaissa aiemmin vangituksi ja kidutetuksi.
Järjestön mukaan Sheikha Latifa, Jaubert sekä Tiina-niminen suomalaisnainen ovat olleet kateissa 4. maaliskuuta lähtien. Tuolloin kolmikon väitetään liikkuneen Yhdysvaltoihin rekisteröidyllä huvijahdilla Intian Goan edustalla.
Detained in Dubai kertoo saaneensa samana päivänä hätäpuhelun, jossa Sheikha Latifa kertoi olevansa piilossa ystävänsä kanssa. Naisen mukaan ulkona oli tuntemattomia miehiä ja sieltä kuului laukauksia, eikä hän tiennyt, mistä oli kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Dubain puolustelija on kyllä ihan yhtä hullu. Miksi se oikeuttaisi Dubain räikeät ihmisoikeurikkomukset jos jossain superköyhässä maassa on siirtotyöläisillä yhtä huonot olot? Dubaissa kuitenkin olisi mahdollista taata inhimillisetkin olot, rahasta ei ole pulaa.
Ei se ole hullu, se on vain tyhmä kuin saapas, ja omaa torakan empatiataidot.
Kuten kaikki köyhiin maihin matkustaneet länkkärit? Heitä ei sitten olekaan mitenkään pieni määrä :D
Joka kerta, kun matkustat johonkin kehitysmaahan, tuet ja puolustat heidän tapaansa kohdella kansalaisiaan.
Jos Tiina on gay/bi, miksi asuu/matkustaa arabimaissa, joissa koittaa vankeus tai jopa kuolemanrangaistus, jos jää kiinni? Itse ainakin välttelisin maita, joissa olisin seks. suuntautumisen vuoksi hengenvaarassa.
Todella monet muotibloggaajat ramppaa Dubaissa/UAE:ssa yhtenään. Mungo-Anna oli siellä 3 viikkoa tammikuussa ja nyt jälleen uudella reissulla nauttimassa luxuksesta...
Hesarissa pitkä ja kattava juttu aiheesta
https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000005610879.html