Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko ala-aste ihastus todella kestää

Vierailija
19.03.2018 |

Minulla on tyttö 9-luokalla ja on ollut erääseen poikaan ihastunut jo 6vuotta, voiko ala-aste ihastus siis todella kestää? Nämä juttelevat viesteillä välillä puhuvat puhelumessa ja tapaavat vaikkapa koululla.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen parin joka rakastui toisiinsa kuudennella luokalla, ovat olleet nyt yhdessä yli 40 vuotta.

Vierailija
2/4 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei kestäisi? Eiväthän ihmiset perustavanlaatuisesti muutu kasvaessaan, mutta omat kolhunsa ja särönsä he vuosien mittaan saavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa on mahdollista. Minulla oli pomo, joka oli tutustunut puolisoonsa (ja ihastunut - ihan totta!) jo eskarissa. He olivat kavereita läpi ala-asteen ja alkoivat seurustella yläasteella. Siinä vaiheessa, kun minä olin hänen alaisensa, he olivat olleet naimisissa 15 vuotta ja yhdessä toiset 15. En kyllä usko, että tuo kovin yleistä on, mutta ihan mahdollista tosiaan. 

Vierailija
4/4 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kestäisi. Minulla on ystävä, joka aikanaan löysi oman kumppaninsa rippikoulussa ja ovat olleet ydessä parisenkymmentä vuotta. Toisaalta minulla on kaveri, joka kohtaisi ensimmäisen seurustelukumppaninsa mysö rippikouluikäisenä, mutta suhde päättyi pojan ollessa armeijassa eli pari vuotta myöhemmin. Yhtä kaikki suhde voi kestää tai olla kestämättä. Ei se pelkästä iästä ole kiinni. Mutta en minä ainakaan halua mennä kenenkään nuoren saati vanhemman suhteen väliin ja kertomaan, että kuulkaa minä näen ja tunne ja tiedän, että tämä suhde tulee päättymään. Hetkinen katson kalenterista suhteen päättymispäivän. Mitä tällainen viisastelu hyödyttäisi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi