Kylmäverinen murha Yhdysvalloissa
Taistelu playstation ohjaimesta johti kylmään murhaan! 9v poika ei saanut 13v siskoltaan pleikkari ohjainta tästä 9v poika suutuspäissään ampui siskoaan takaraivoon
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä syy miksi aseet eivät sovi Suomeen. Lähtisi henki pelkästä päin katsomisesta...
Ainakaan rumille ja lihaville naisille ei paranisi antaa asetta.
http://www.foxnews.com/us/2018/03/19/mississippi-boy-9-fatally-shoots-t…
Pitäsköhän jenkkipässien säilyttää noita aseitaan hieman varovaisemmin. Sairasta porukkaa osavaltiot täynnä.
No siis vikahan ei ole aseissa, vaan pleikkarissa. Eli noita pelejä pitää rajoittaa, ei aseita. Näin amerikkalaisten mukaan...
Tää oli jo täällä tänään. Et varmaan ollut silloin paikalla.
Vierailija kirjoitti:
No siis vikahan ei ole aseissa, vaan pleikkarissa. Eli noita pelejä pitää rajoittaa, ei aseita. Näin amerikkalaisten mukaan...
Tämä juuri... Ja miten on mahdollista että niitä aseita säilytetään sellaisissa paikoissa, että joku lapsi pääsee mitenkään käsiksi sellaiseen...
Minua ihmetyttää, että oliko ase valmiiksi ladattuna lapsen ulottuvilla, vai latasiko lapsi itse aseen. Jos oli tuo ensimmäinen, niin kuka pässi pitää asetta lasten ulottuvilla ja vielä LADATTUNA?
Minua ihmetyttää, että oliko ase valmiiksi ladattuna lapsen ulottuvilla, vai latasiko lapsi itse aseen. Jos oli tuo ensimmäinen, niin kuka pässi pitää asetta lasten ulottuvilla ja vielä LADATTUNA?
Vierailija kirjoitti:
Amerikkalaiset säilyttävät aseitaan ladattuina.
Siinäpä syy miksi aseet eivät sovi Suomeen. Lähtisi henki pelkästä päin katsomisesta...