Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylmäverinen murha Yhdysvalloissa

Vierailija
19.03.2018 |

Taistelu playstation ohjaimesta johti kylmään murhaan! 9v poika ei saanut 13v siskoltaan pleikkari ohjainta tästä 9v poika suutuspäissään ampui siskoaan takaraivoon

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä syy miksi aseet eivät sovi Suomeen. Lähtisi henki pelkästä päin katsomisesta...

Vierailija
2/11 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Go big or go home.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappo.

Vierailija
4/11 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä syy miksi aseet eivät sovi Suomeen. Lähtisi henki pelkästä päin katsomisesta...

Ainakaan rumille ja lihaville naisille ei paranisi antaa asetta.

Vierailija
5/11 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.foxnews.com/us/2018/03/19/mississippi-boy-9-fatally-shoots-t…

Pitäsköhän jenkkipässien säilyttää noita aseitaan hieman varovaisemmin. Sairasta porukkaa osavaltiot täynnä.

Vierailija
6/11 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis vikahan ei ole aseissa, vaan pleikkarissa. Eli noita pelejä pitää rajoittaa, ei aseita. Näin amerikkalaisten mukaan...

Vierailija
7/11 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli jo täällä tänään. Et varmaan ollut silloin paikalla.

Vierailija
8/11 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis vikahan ei ole aseissa, vaan pleikkarissa. Eli noita pelejä pitää rajoittaa, ei aseita. Näin amerikkalaisten mukaan...

Tämä juuri... Ja miten on mahdollista että niitä aseita säilytetään sellaisissa paikoissa, että joku lapsi pääsee mitenkään käsiksi sellaiseen...

Vierailija
9/11 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ihmetyttää, että oliko ase valmiiksi ladattuna lapsen ulottuvilla, vai latasiko lapsi itse aseen. Jos oli tuo ensimmäinen, niin kuka pässi pitää asetta lasten ulottuvilla ja vielä LADATTUNA?

Vierailija
10/11 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ihmetyttää, että oliko ase valmiiksi ladattuna lapsen ulottuvilla, vai latasiko lapsi itse aseen. Jos oli tuo ensimmäinen, niin kuka pässi pitää asetta lasten ulottuvilla ja vielä LADATTUNA?

Vierailija
11/11 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amerikkalaiset säilyttävät aseitaan ladattuina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme