Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävä oli pidennetyllä viikonloppulomalla Roomassa, ei päivittänyt mitään kuvia someen

Vierailija
19.03.2018 |

Tulee mieleen että loma onkin mennyt lähinnä hotellihuoneessa jonkun italialaisen miehen kanssa. Muuten olisi kyllä ottanut kuvia nähtävyyksistä ja postaillut niitä someen. Todella epäilyttävää.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on viisas oman tiensä kulkija tyttökaverina. Ei kaikkea tarvitse jakaa koko maailmalle!

Vierailija
2/26 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy  siltä. Jos on vaikka kyllästynyt someen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä case näin miehen näkökulmasta. Jätä se lehmä.

Vierailija
4/26 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten hän nautti lomastaan ihan ilman somea. Itse en ainakaan postaile lomiltani kuvia someen. Tosin aika vähän postailen kuvia someen muutenkaan.

Vierailija
5/26 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos normaalisti postaa ihan hirveästi sosiaaliseen mediaan, niin kyllä minäkin epäilisin että mitä siellä on mahdettu tehdä.

Vierailija
6/26 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
7/26 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italialaista salamia tullut nautittua.

Vierailija
8/26 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sieltä hotellihuoneesta tule kuva saatesanoilla ”tässä Mä huoneessa kulta menossa nukkumaan, ikävä!”

Ja sit peilin kautta näkyy kuvanottajana joku Välimeren yli uinut kulttuurinrikastaja.

Vierailija
9/26 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mikä pettävä käärme

Vierailija
10/26 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei silleen, että haluaisin lietsoa epäilyksiä, mutta pitäisin kyllä jalat ristissä välttyäkseni mahdollisilta tartunnoilta ja katsoisin aika tarkkaan, millaisia kuvia reissussa on tullut otettua.

Vierailija
11/26 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko35 kirjoitti:

Eiköhän sieltä hotellihuoneesta tule kuva saatesanoilla ”tässä Mä huoneessa kulta menossa nukkumaan, ikävä!”

Ja sit peilin kautta näkyy kuvanottajana joku Välimeren yli uinut kulttuurinrikastaja.

Kannattaa tarkkailla myös pimeissä baareissa otettuja kuvia vähän tarkemmin.

Vierailija
12/26 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytäpä tuo aloitus sille tyttöystävällesi, niin hän voi alta aikayksikön jättää sinut.

Vierailija
13/26 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedä sitten minun mahdollinen kumppanini -olen siis sinkku- tykkää. kun tapanani ei ole  ollut, enkä aio tavakseni ottaa sitä,, että laittaisin reissuiltani kuvia mihinkään sosiaaliseen mediaan ihmeteltäväksi. Ainoa ns. sosiaalinen media, mitä käytän on sähköposti.   

Vierailija
14/26 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykymaailma ja sen ongelmat, vaikea samaistua.

Vierailija
15/26 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi laittaa kuvia koko ajan? Eiks edes lomalla vois olla ilman somea?

Vierailija
16/26 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi laittaa kuvia koko ajan? Eiks edes lomalla vois olla ilman somea?

Varsinkin jos kaikki on k-18

Vierailija
17/26 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exälle ei tullut kerrottua koskaan mitään omista reissuista etukäteen, ja paikanpäältäkin vasta äärimmäisen pakon edessä. Nimittäin jos kerroin matkustavani johonkin, niin alkoi käsittämätön pommitus kaikilla mahdollisilla viestintätavoilla ja naukuminen että nähdäänkö seuraavana päivänä/paluupäivänäni/jonain muuna "väärin ymmärretynä" hetkenä jolloin en olisi kuitenkaan ollut maisemissa. Ainoa tarkoitus oli pilata lomani. Jos lopetin vastaamisen niin loukkaannuttiin sydänjuuria myöten. Eihän tuollaiseen vainoamiseen muuta voi kuin pitää täyden hiljaisuuden ja sanoa jälkikäteen että oli puhelimesta akku loppu kaksi viikkoa, kun exäni ei sentään onneksi ollut FB-kaverini.

Vierailija
18/26 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoin pelkään että paikalliset siankarlot ja kiseppet pitivät tyttöystävällesi seuraa, ja niin kivaa oli, että ei muistanut päivittää Instagramia.

Vierailija
19/26 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä poistin just koko facen ja asun poikaystävän kanssa eri paikkakunnalla. Mitähän se nyt tuumaa kun voin olla täällä vaikka kenen kanssa kun ei kuvaakaan tipu.

Montakohan some-eroa on tullut just tollasten takia? Kun se faceen päivittäminenhän yleensä estää pettämisen.

BTW itse en ainakaan yhdistänyt puhelinta mihinkään paikalliseen nettiin Roomassa.

Vierailija
20/26 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko siltä tyttikseltä voinut kysyä vielä että miten sen puhelimessa toimii netti Italiassa? Itellä aina läppäri. Enkä päivittele mitään ennen kuin pääsen kotiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän