Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Voiko ulkopuolinen (lapsen vanhempi) teettää koulurakennuksen hometutkimuksen?
19.03.2018 |
Eli niin että siellä käy joku toinen ottamassa näytteet, ja tutkii ne sen jälkeen laboratoriossa.
Kommentit (3)
Kannattaa varmaan kysyä asiaa koululta/kunnalta
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Se homenäytteuden tutkiminen ei ole ihan niin yksinkertaista. Näytepurkit pitää olla paikallaan pudemmän aikaa ja mittaukset pitäidi tehdä sellaiseen aikaan ettei ulkoilman normaalit homeet pääse vaikuttamaan tuloksiin (=pakkaskaudella)
Yksi mittauspaikka/tulos ei vielä kerro paljoakaan, rakenteetkin pitää tutkia. Ja kosteudet, ilmanvaihtoja korvausilmamäärät.
Alue: Aihe vapaa
up