Noin 30-v naiset, minkälaisia mielenkiinnon kohteita teillä on?
Tunnen olevani jotenkin poikkeava muista 30-vuotiaista. Olen varmaan jämähtänyt jonnekkin 16-vuotiaan tasolle. Mielenkiinnon kohteitani ovat mm:
- matkustelu
- vaatteet
- shoppailu
- julkkikset
- tv-sarjat
- tyyli ja kauneus
Kommentit (10)
Hyvä ruoka, viinit, musiikki, itseni sivistäminen.
Kielten ja kulttuurin opiskelu (mm. japani, kalligrafia), ruoka & viinit, tietokonepelit, kirjoittaminen, kirjeenvaihto, terveysasiat. Ikä 29.
Oon tasan tuon 30 ja minun kiinnostuksen kohteet voi varmaan luetella pikälti mun harrastuksissa, joita on ratsastaminen, akrobatia, laskettelu. Yleensäkin liikuntaa, käyn myös pelaamassa aina kun porukan saa kasaan esim jalista, sählyä, sulkapalloa. Matkustelu on myös tärkeää ja sit esim hyvät elokuvat.
Nämä on kyllä aikalailla pysyny samanlaisina aikojen saatossa, mua ei oo ikinä kiinnostanu julkkikset, tv-sarjat, shoppailu jne. Nyt ehkä uutena mielenkiinnon aiheena on työ ja siinä ittensä kehittäminen.
Oikeastaan vain musiikki ja taide.
Youtube ja insta - youtubesta musiikki/tubettajat ja instasta se taidepuoli (maalaan itsekin).
Tuntuu kans usein, että olen jämähtänyt sinne jonnekin 16-vuoteen ja juuri tuon youtuben takia. Aika harva mun tunttavista seuraa mitään tubekanavia eivätkä kuuntele musiikkia enää niin intensiivisesti kuin minä. Saatan katsella konsertteja tubesta, kun toiset katselee ennemmin jotain Sohvaperunoita tai Selviytyjiä tv:stä.
Tykkään myös pelata pleikkarilla, mutta se on jäänyt nyt aika vähiin.
Ikää mulla on 37v. Varmaan siis oikeasti n. 40v nainen, joten ehkä kysymys ei enää kuuluis mulle.. :)
kynttilät, punaviini, omien tilpehöörieni siivouksesta valittaminen
Olen aika tiedonjanoinen ihminen ja suhtaudun "uteliaasti" moneenkin asiaan, joten mielenkiinnon kohteita on paljon. Haluan myös kehittää ja sivistää itseäni, seuraan uutisia ja maailman menoa, luen paljon, kuuntelen Youtubesta videoita jne.
Varsinaisia intohimoja on musiikki (etenkin yksi tietty genre ja siihen liittyvät ulkomusiikillisetkin asiat), kuvataide, mytologia ja mystiikka, kielet, myös pukeutuminen. Olen esteettinen ihminen, joten vaatteet, tyyli, meikkaus jne. kiinnostavat kyllä, sisustaminenkin jonkin verran. En kuitenkaan jatkuvasti ole shoppailemassa.
Tv-sarjoja ja leffoja seuraan myös, mutta enemmän ns. laatua kuin hömppää. Matkustelu kiinnostaa myös, muttei siksi, että sitä kuuluisi harrastaa tai koska kaikki muutkin, vaan siksi, että haluan nähdä erilaisia paikkoja ja kokea erilaisia asioita. Myös kulttuuriperinteet ja sitä kautta luonto ovat mielenkiintoisia.
Mikä mua ei kiinnosta: Kardashianit, täydelliset kotirouvat ym. julkkikset, tosi-tv, viihdeohjelmat, urheilu (sen seuraaminen), tietokonepelit, bloggaajat ja tubettajat, jotka eivät tarjoa mitään merkityksellistä sisältöä.
Lähestulkoon kaikki. Olen erittäin utelias ihminen.
Koko ajan enenevissä määrin esimerkiksi historia ja politiikka, puutarhanhoito ja omien tunnelukkojen kaivelu. Yhtälailla myöskin vaikkapa taiteet, salaliittoteoriat ja talotekniikka. Meikkaamisen ja ihonhoidon opettelu ja että minkälainen lihaskuntotreeni edesauttaa suorituksen paranemista frisbeegolfissa (en itse harrasta fribailua).
Neulominen, neuletekniikat ja -suunnittelu.
Hiustyylit, hiusten leikkaaminen.
Tyylit, esimerkiksi pukeutumisen suhteen.
Historia-aiheiset dokumentit.
Näiden parissa käytän suurimman osan valveillaoloajastani. Aika samana on mielenkiinnkohteet pysyneet suunnilleen koko aikuisikäni, siltä ainakin tuntuu. Toisaalta kiinnostun kyllä oikeastaan vähän mistä tahansa kun sille päälle satun ja sitten en muuta oikein ajattelekaan.
Olen 30v.
Elokuvat ja sarjat, tietokone- ja lautapelit, tiede ja taide, lukeminen, anime, matkustaminen, luonnossa liikkuminen, hyvä ruoka, opiskelu, ooppera ja teatteri. Elämä on jännää.
Olen nyt 36-vuotias, mutta mielenkiintoni aiheet ovat pysyneet suunnilleen samana sen jälkeen, kun täytin 30. Harrastan liikuntaa eri muodoissaan, ratsastusta ja hevosia muutenkin sekä moottoripyöräilyä. Tykkään lukemisesta, luen kaunokirjallisuutta sekä tietokirjallisuutta. Olen kiinnostunut erityisesti historiasta, mutta periaatteessa mua kiinnostaa oikeastaan kaikki tieteeseen ja kulttuuriin liittyvä. Tykkään hyvistä elokuvista ja tv-sarjoista, musiikkia kuuntelen, mutta se ei ole mikään intohimo. Lastenkirjallisuus on myös mua kiinnostava asia, luen lapsilleni paljon.