Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostelumania, joka ilmenee aina ovulaation jälkeen ennen uutta kiertoa

Vierailija
18.03.2018 |

Mistä tämä johtuu? Joka kuukausi huomaan saavani jonkun himon ostella kaikkea samaan aikaan kuusta. Usein pystyn kuitenkin hillitsemään itseni ja saatan harkita päiväkausia ostoksiani, mutta mielessä ei tosiaan pyöri muu kuin uusien juttujen ostelu.

Onko tämä maniaa? Koskaan en ole elänyt yli varojeni tai ottanut vippejä. Alan vain kyllästyä tähän, kun en osaa hillitä enää itseäni.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu mulla kans samaa mut alkaa oikeastaan samaan aikaan kuin kuukautisetkin tai ihan vasta päivää-paria aikaisemmin. Olen yhdistänyt PMS:ään.

Voi jestas jos osuu palkkapäivä tuohon samaan aikaan, se on menoa se!

Vierailija
2/4 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene kirjastoon ja lainaile kaikkea kivaa luettavaa, kuunneltavaa, katsottavaa... ja palauta sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu mulla kans samaa mut alkaa oikeastaan samaan aikaan kuin kuukautisetkin tai ihan vasta päivää-paria aikaisemmin. Olen yhdistänyt PMS:ään.

Voi jestas jos osuu palkkapäivä tuohon samaan aikaan, se on menoa se!

Minulla tosiaan on todella paha pms. (Vaikkei sitä muka ole olemassakaan...). Se saattaa alkaa melkein heti ovulaation jälkeen ja kestää jopa pari viikkoa. Tai siltä se ainakin tuntuu. Muita oireita: vatsakrampit, kiukkuisuus, masentuneisuus, ilmavaivat, ummetus/ripuli, finnit, päänsärky, väsymys ym ym. Tunne-elämä aivan sekaisin. Ap

Vierailija
4/4 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jani sulla viiraa päässä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän