Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä joka otit tänä vuonna influenssarokotteen - oletko sairastunut influenssaan?

Vierailija
18.03.2018 |

Eli onko tämä rokote suojannut influenssalta?

Sinä joka otit tänä vuonna influenssarokotteen - oletko sairastunut influenssaan?

Vaihtoehdot

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sairastanut pienintäkään edes nuhaa/flunssaa tms. koko talvena.

Vierailija
2/6 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään, terve olen ollut vaikka työpaikalla ja lähipiirissä on ollut sekä flunssaa että influenssaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin perheessä kaatui 3 henkilöä vuodepotilaaksi ja yksi joutui jopa sairaalaan influessasta. Ketään ei oltu rokotettu.

Itse olen käynyt piikillä 6:na vuotena enkä ole sairastanut ollenkaan.

Pomo töissä tykkää varmasti kun ei ole sairaslomia😂

Vierailija
4/6 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna oli erilaisia rokotteita, toinen tehosi toinen ei. Olisit lisännyt sen galluppiisi

Vierailija
5/6 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut pakkorokotettiin työnantajan vaatimuksesta, oon sairaalassa töissä. Vastustin sitä täysil mut pakko mikä pakko. En oo kyllä sairastellut koko talvena, edes nuhaa ei oo ollu vaikka oon altistunu kylmälle, läheisten flunssille ym. Ens syksynä uus pakkorokotus, en edelleenkään halua ottaa sitä mutta tän kokemuksen perusteella antaa mennä vaa.

Vierailija
6/6 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sairastellut, mutta enpä ole sairastellut aikaisempinakaan vuosina vaikka en ole ottanut. Nyt oli pakko ottaa. Työssäni olen joka vuosi influenssapotilaita hoitanut myös.