Kuinka pian km:n jälkeen uskaltaa testata?
Mulla todettiin 17.3. ultrassa vauvan kuolleen kohtuun, vastasi n. 7rv, ja tehtiin lääkkeellinen tyhjennys. Eka pilleri 21.3. ja toinen kohdunsuulle 23.3. Vuoto oli raju ja 2 kertaa sairaalassa lähti taju ja sen jälkeen vuoto rauhoittui runsaiksi kuukautisiksi. Vuotoa kesti 3vk3pv ja nyt on ollut siis 4 pv vuotamatta. Normaali kierto on ollut 28pv ja kysymys kuuluukin, että onko tuo tyhjennysvuodon 1pv sama kuin kierron 1pv? Tänään kuuluis sen mukaan kuukautisten alkaa ja ollaan viihdytty miehen kans kamarin puolella ilman ehkäisyä melkein joka ilta... Auttakaa viisaammat tietämätöntä, että onko mitään mahdollisuutta olla näin pian uudestaan raskaana!? Ja miten la:n voi määrittää jos on onnellisesti käyny? Ja millon uskaltaa ylipäätään testata?
-Number4-
Kommentit (5)
mulla oli kanssa alkuraskauden kesken meno tuli itsestään ulos varmaan myös viikoilla 7.mutta ns.kolmannella kuulla näytti viä plussaa,vaikkei kohdussa ollut elämää enää pitkään aikaan...eli esken menon jälkeen testit saatta näyttä kahdeksankin viikkoo plussaa....
Itsellä keskenmenon kaavinnasta on 5 vkoa. Viime viikolla jälkitarkastuspissanäytteestä otettu testi näytti plussaa. Heräsi toiveet uudesta masuasukista. Seuraavan kerran ottavat testin ens viikolla, jos on edelleen plussa niin sitten aletaan tutkia josko olenkin uudestaan raskaana. Meillä on pietty se yhden kierron tauko, eli luultavasti en raskaana ole, mutta ei se raskaus mahdotonkaan olis, ja siksi toiveet onkin aivan liian korkealla...
Edellisen kirjottajan teksti kyllä laski takas maanpinnalle. Voi kuinka ihana olisi jos se uus asukki ois näin salakavalasti tarttunut matkaan. Ehkä se plussa johtuu tosiaan vieläkin kaavinnasta.
Onko sulla mitään jälkitarkastusta?
Minulla nyt kp 37/32 eikä menkkoja ole vielä kuulunut. Harmittaa vähän kun kaikkien näitten kokemusten jälkeen kiusataan vielä näinkin... Ois nyt Per**le ollu vaan se nega ja menkat tullu ajallaan niin ois voinu jatkaa elämää!
Tsemppiä sinne!
HANNELE
eli ymmärtääkseni ensimmäinen vuotopäivä on kp 1. Itse olen laskenut kaavintapäivän kp 1:seksi.
Ja jos on niin onnellisesti käynyt että olet raskaana niin raskauden kesto selvitettään ultralla.
Mutta luulempa että jos soittelet nyt johonki tohtorille niin käskevät vain oottaa, oottaa ja oottaa, koska vaikka plussan saisitkin niin voi johtua siitä edellisestä km:sta.
Toivottavasti saat tilanteeseen mieluisan päätöksen =o) Odottajan aika on pitkä mutta ehkä sinun kannattaa oottaa pari viikkoa. Jos ei edelleenkään menkkoja näy niin sillon YLEENSÄ testi näyttää edellisen keskenmenon puolesta negaa.
Tänä aamuna nimittäin alko menkat, päivän myöhässä mutta kuitenki. Ihana saada kuiten joku varmuus, vaikka mieluummin olisin vauvan huolinu mitä vuodon... Nyt alkaaki sitten se kiva osuus, eli ihan toden teolla yritetään saada kirppua aikaseksi. Kävin jo hölmö katsomassa että jos tästä kierrosta tärppää, niin la olis 26.1.07.
Ja mulla on se jälkitarkastus viikon päästä eli verikoe labrassa.
Viikon verran siis vuoto oli kuin runsaat kuukautiset ja loppuvuoto on ollut tuhrua ja sitäkin vain n. joka toinen päivä... Ei millään malttais odottaa menkkoja kun mieluummin odottaisin jo vauvaa!
-Number4-