Muita yksin lauantai-iltaa viettäviä?
Millaiset fiilikset? Mitä aiotte puuhailla?
Itse aion saunoa, syön jotain hyvää ja ehkä pelaan jotain. Yritän pitää positiivisen mielen yllä vaikka onkin vähän yksinäinen olo.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Ja koetan olla syömättä enää mitään herkkuja tänään.
M
Näyttää pahasti siltä etten pysty pitämään tätä lupausta.
M
On tosiaankin lauantaita yksin viettävä neitonen täällä. Hieman ehkä tylsää, mutta kiireisen työviikon jälkeen ei tosiaankaan jaksa mennä baariin roikkumaan ja hakemaan krapulaa sekä pilaamaan alkavaa viikkoa huonolla/väsyneellä ololla ja katsella liian humalassa olevia ihmisiä siellä. Kävin salilla ja söin hyvin..varmaan elokuva/sarja tai dokumentti vois tehdä hyvää. Vaikka voi sitä myöntää että olisi se kiva käpertyä oman komean kullan viereen. Ehkä joskus. missäpä järkeviä, ajattelevia sekä kilttejä.. ja itsestäänhuolehtivia miekkosia sitten tapaakaan enää.
Olen sairaalassa. Yksinpä täällä makaan ja ahdistaa ja itkettää. Haluaisin kotiin syömään sipsejä ja lettuja, elämään normaalia elämää. Kamppailu anoreksian kanssa tuhoaa minut ja elämäni. Olen vasta 15.
Mies lähti yöksi töihin niin täällä kans itsekseen lauantai-iltaa viettämässä.. Viinin ja telkkarin parissa sujuu rattoisasti ;)
Vierailija kirjoitti:
Olen sairaalassa. Yksinpä täällä makaan ja ahdistaa ja itkettää. Haluaisin kotiin syömään sipsejä ja lettuja, elämään normaalia elämää. Kamppailu anoreksian kanssa tuhoaa minut ja elämäni. Olen vasta 15.
Tsemppiä sulle ❤️.
Täällä olisi lettuja sinullekin...
-lettukahveilija edellä-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä sulle ❤️.
Täällä olisi lettuja sinullekin...-lettukahveilija edellä-
Kiitos sinulle, lämmitit mieltäni.
-edellinen 15v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä sulle ❤️.
Täällä olisi lettuja sinullekin...-lettukahveilija edellä-
Kiitos sinulle, lämmitit mieltäni. <3
-edellinen 15v
Ole hyvä. Kiva, jos piristi. Ja tosiaan lettuja tuli yli oman tarpeen... Ehkä huomenna syön loput. Toivon sulle valoa ja voimia tulevaisuuteesi, vaikkemme tunnekaan toisiamme.
-lettukahveilija-
Yksin ollaan. Siemailen siideriä ja pohdin alkaisinko vihdoinkin pelaaman tuota Zeldan Breath of the Wildin laajennusosaa läpi vai nappaisinko kirjahyllystä jonkun kirjan luettavaksi.
... lopulta päädyn varmaan kuitenkin siihen, että selailen vaan av:ta koko illan :D
n28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin myös saunoa ja ottaa pari olutta. Sitten olisi aikomus lähteä katsomaan baariin paria bändiä. Yksin pitänee mennä kun noita perheellisiä kavereita ei saa nykyään mukaan oikein.
M35
Yksin baariin menemisessä on se hyvä puoli että siitä voi kehkeytyä seikkailu, toisin kuin kotona ollessa. Toivottavasti bändit on hyviä ja toivottavasti löytyy kivaa juttuseuraa!
Hate to break the news mut ellei herra M35 omaa Mr Finlandin ulkonäköä niin yksin baariin meneminen on ennemmin uhka kuin mahdollisuus. Typyt kysyy ihan ekana että missä sun kaverit on? No tähän pitää heti osata valehdella et ne hävis johonkin. Toisekseen jos mies on yksin niin se on säälittävää mut jos nainen on yksin baarissa siiderillä niin hän on vahva ja rohkea moderni nainen. Näin se menee
Yksin myös. Leffa katsottu ja herkut syöty. Vähän aikaa av:ta ja nukkumaan.
Yksin illan. Olen tänään puhunut maratonipuhelun ystäväni kanssa, opiskellut ja nyt katson telkkaria yhden punaviinilasillisen kera. Otin päikkärit. Söin hyvää, mutta helppoa ruokaa. Ajoissa nukkumaan, jotta jaksan huomen aamulla uimaan ja sen jälkeen opiskelen loppupäivän. Ensi viikolla alkaa työt ja pääsiäiseen asti tiedossa pitkää päivää, joten on opiskeltava silloin, kun on aikaa. Mieheni lähti aamulla ulkomaille seminaariin, josta tulee huomen illalla. Nautin yksinolosta, vaikka nyt on jo ikävä miestäni, kun soitti just.
Yksin kuten joka lauantai-ilta :(
M32