Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita yksin lauantai-iltaa viettäviä?

Vierailija
17.03.2018 |

Millaiset fiilikset? Mitä aiotte puuhailla?

Itse aion saunoa, syön jotain hyvää ja ehkä pelaan jotain. Yritän pitää positiivisen mielen yllä vaikka onkin vähän yksinäinen olo.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä!

Katson telkkaria tai pelaan ja ajattelin ottaa pari olutta. :) 

2/33 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meen sohvalle makaamaan. Väsyttää ja on huono olla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät fiilikset. Viihdyn hyvin yksin eikä lauantai-ilta ole mikään poikkeus. Käyn kohta saunassa ja katson sen jälkeen pari viikolal tallennettua ohjelmaa ja syön iltapalaa. Sitten ajoissa nukkumaan, että jaksan lähteä huomenna heti aamupäivällä hiihtämään.

Vierailija
4/33 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kiva olla omassa rauhassa. Työviikko avokonttorissa on ihan liian kauheaa, joten omalla ajalla olen mieluiten yksin.

Vierailija
5/33 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kyykkyviiniä seurana.🍷

Vierailija
6/33 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietän aina lauantai-illat (ja kaikki muutkin illat, yöt ja päivät) yksin. Ihan tavallinen fiilis. Ei mitään erikoista. Pää on tällä hetkellä kipeä. Lukisin kirjaa, mutten pääkivultani oikein pysty siihen. Tämä nettisurffailukin meinaa ottaa päähän ja silmiin.

Vierailija
7/33 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans. Ajattelin vielä hetken aikaa siivoilla ja vaihtaa keväisemmät verhot. Juustoja ja punaviiniä varmaan illemmalla, telkkarin katsomista ja nautiskelua vapaapäivästä.

Vierailija
8/33 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinpä hyvinkin, kuten joka ilta. Kävin jo toisella lenkillä, kohta laitan saunan lämpenemään. Sitten pizza uuniin ja kattelen Kingiä telkkarista. Päivällä hain kirjastosta pari kirjaa, vois toista aloitella lukemaan ennen nukahtamista. Huomenna aika samanlaiset puuhat, tosin kevätsiivouksia ajattelin tehdä. Rauhallista on,  liiankin. On vähän ikävä mutta sen kanssa pitää oppia elämään.

Vierailija
9/33 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä!

Mitä pelaat? Pelit ovat kyllä yksinäisten iltojen pelastus. Itsellä olisi dragon age origins aloitettuna, tosin olen pelannut sen niin monta kertaa että voi olla että innostus loppuu kesken.

Vierailija
10/33 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normilauantai yksin. Kohta tulet kiukaanalle. Katselen jotain hömppäsarjoja, ehkä leffan jos löydän jonkun katsottavan. 

Ja koetan olla syömättä enää mitään herkkuja tänään.

M

Vierailija
11/33 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin myös saunoa ja ottaa pari olutta. Sitten olisi aikomus lähteä katsomaan baariin paria bändiä. Yksin pitänee mennä kun noita perheellisiä kavereita ei saa nykyään mukaan oikein.

M35

Vierailija
12/33 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä!

Mitä pelaat? Pelit ovat kyllä yksinäisten iltojen pelastus. Itsellä olisi dragon age origins aloitettuna, tosin olen pelannut sen niin monta kertaa että voi olla että innostus loppuu kesken.

No eikä! Dragon Age Inquisition ja kolmas läpipeluu menossa täällä :D <3

-1

Vierailija
13/33 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä!

-1

Pakko jatkaa että Originsin pelasin kanssa useampaan kertaan läpi ja kakkosen varmaan sata kertaa ennen kuin oli varaa hankkia Inquisition :)

-1

Vierailija
14/33 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä!

-1

Pakko jatkaa että Originsin pelasin kanssa useampaan kertaan läpi ja kakkosen varmaan sata kertaa ennen kuin oli varaa hankkia Inquisition :)

-1

Hyvä sarja kyllä, tosin itse en inquisitionista oikein perusta. Toivottavasti saataisi neljäs osa piakkoin! Suosittelen myös mass effectiä jos et ole jo tutustunut.

Vierailija
15/33 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä haluisn tänää kattoo jonku elo kuvan mut sit mu tele visio meni rikki ja ny mua ärsyttää ku mul ei oo rahaa ostaa uutta ja ny mä vaa itsun yksin koton ja mietin mitä mä voisin tehdä

Vierailija
16/33 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin myös saunoa ja ottaa pari olutta. Sitten olisi aikomus lähteä katsomaan baariin paria bändiä. Yksin pitänee mennä kun noita perheellisiä kavereita ei saa nykyään mukaan oikein.

M35

Yksin baariin menemisessä on se hyvä puoli että siitä voi kehkeytyä seikkailu, toisin kuin kotona ollessa. Toivottavasti bändit on hyviä ja toivottavasti löytyy kivaa juttuseuraa!

Vierailija
17/33 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä!

-1

-1

Hyvä sarja kyllä, tosin itse en inquisitionista oikein perusta. Toivottavasti saataisi neljäs osa piakkoin! Suosittelen myös mass effectiä jos et ole jo tutustunut.

Ei ole tällä hetkellä mitään konetta jolla saisi ekan ME:n pelattua, joten en ole halunnut aloittaa sitä kesken :/

Sarjan parhaushan se muakin vielä tässä Inquisitionissa pitää, ei se pelinä ole niin mahtava, vaikka onkin kaunis ja laaja. On vaan siistiä mennä Thedakseen pakoon julmaa todellisuutta :)

Vierailija
18/33 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35

Yksin baariin menemisessä on se hyvä puoli että siitä voi kehkeytyä seikkailu, toisin kuin kotona ollessa. Toivottavasti bändit on hyviä ja toivottavasti löytyy kivaa juttuseuraa!

Toivotaan näin:)

M35

Vierailija
19/33 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin jo saunassa ja join kahvit. Nyt vietän iltaa Kissin kanssa.

Vierailija
20/33 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivällä kävin ystävieni kanssa lounaalla.

Vähän siivosin, otin pienet unet ja äsken söin lettukahvit.

Nyt makaan sohvalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä