Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Geishakuula hankala saada pois! Mitä teen väärin, missä vika??!

Vierailija
17.03.2018 |

Ostin hetki sitten siis kuulat, halkaisija 2,5cm. Minulla on sellainen setti missä on kahta eri painoa ja nyt olen alkuun käyttänyt yhtä painavaa (voi koota kahden pallon kuulaksi tai käyttää yhtä, paketissa 2x kevyempi ja 2x painavampi). Saan tuon kuulan kyllä sisälle mutta ei ole ollut mitään haastetta pitää sitä sisällä, hyvin pysyy. Miksi? Olen kuullut kun muut ovat kertoneet että kuulat meinaavat alussa pudota?

Ja sitten se poisto...kun vedän narusta tuntuu kuin koko emätin tulisi mukana ulos ja irvi-ilmeellä sen väkisin poistan...uskallanko edes koittaa kahdella pallolla jos yhdenkin kanssa on näin? Miksi ei ole mitään haastetta noissa? Joku kertoi että treeniä ne tekee vaikka tuntuisi ettei tarvitse työstää sisälläpysymistä mutta luulin että nyt alussa ne ainakin putoilisivat 😂

Noloa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/6 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hm, taas ongelma josta en aamulla odottanut lukevani

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai muistat laittaa mukaan liukuvoidetta? En ole kyllä kuullut, että kellään olisi hankaluuksia pitää ns. Geishakuulia sisällä, nehän ovat kooltaan aika isoja. Niillä on kai tarkoitus tehdä enemmän vetoharjoituksia sen narun avulla ja puristustustreeniä.

pienemmät ja kokonaan toisistaan irralliset metalliset kuulat on mielestä tarkoitettu yritä-pitää-sisällä-niinkauan-kuin-pystyt töihin.

Vierailija
4/6 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hm, taas ongelma josta en aamulla odottanut lukevani

😂😂😂

Vierailija
5/6 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö 2,5 senttiä ole kuitenkin aika iso? Itsellä 18mm halkaisijaltaan benwa kuulat.

Vierailija
6/6 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisiko poisottamisessa sama kuin kuukupin kanssa: ponnista ulos samalla kuin vedät. Jos taakse syntyy alipaine, kokeile miten saisit ilmaa sinne enne kuin vedät alas päin.