Keski-ikäinen mies ja punaiset speedot hot or not?
Herättääkö mammoissa mielenkiintoa jos näette rotevan miehen speedoissa?
Kommentit (30)
Olen kyllä huomannut, että kun kesällä ilmaantuu uimarannalle sporttisissa uikkareissa ja patsastelee hetken aikaa hiekalla, niin parikymppisillä misuilla alkaa kummallisesti silmät karkailla hopeakettuun ja ne parikymppiset jantterit menevät aika myrtseiksi ;)
- Hopeakettu
Hommaa vielä nännilävärit, uuuhh!
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä huomannut, että kun kesällä ilmaantuu uimarannalle sporttisissa uikkareissa ja patsastelee hetken aikaa hiekalla, niin parikymppisillä misuilla alkaa kummallisesti silmät karkailla hopeakettuun ja ne parikymppiset jantterit menevät aika myrtseiksi ;)
- Hopeakettu
Sitten sä heräsit ja päästit kissan sisälle.
Keski-ikäinen on eltaantunut. Speedot tolla . Hah haa!
Vierailija kirjoitti:
- Hopeakettu
"Parikymppisillä misuilla alkaa kummallisesti silmät karkailla hopeakettuun" Todellakin kummallisesti! XD
Pointsit tyypille, joka pukeutuu kokovartalopukuun, jossa on saimaannorppa kuosi.
Mrrrroouuuu!! kirjoitti:
Hommaa vielä nännilävärit, uuuhh!
Onko nekin hot?
Vierailija kirjoitti:
Pointsit tyypille, joka pukeutuu kokovartalopukuun, jossa on saimaannorppa kuosi.
Puhutko nyt naisesta?
Juhana viihtyy ilman speedoja ;)