Mitä teen? Vuokrani on 550€ ja saan vaan 360€ rahaa koska olen unohtanut toimittaa jonkun paperin
Miten selitän vuokraisännälle? Tämän kuun vuokran pystyn siis maksamaan vasta ensi kuun toinen päivä. Soitin mutta ei kuulemma ole mitään apua, pitää odottaa vaan. Pikavippiä en haluaisi ottaa.
Kommentit (22)
Soitat vuokranantajalle ja selität tilanteen. Maksa takautuvasti tuo summa. Apua voi pyytää myös diakonilta tai sitten ennakoiva tt-tuki
Tpimeentulotuestako kyse? No, suurin osa joutuu tekemään töitä tai rahoja ei tule! Milloin vuokra pitäs maksaa? Ota yhteyttä ja kerro viivästyksestä!
Vierailija kirjoitti:
....jonkun paperin?
Etkö tiedä, mikä pitää toimittaa?
Olin ruksannut työttömyysturvahakemukseen muutaman väärän kohdan. Olen korjannut virheeni ja toimittanut lapun kiireellisenä eteenpäin, mutta mitään ei vissiin tapahdu ennen kuin 2.4.
ap
Kerrot vuokranantajalle tilanteen tietenkin juuri näin, paitsi että otat selvää _mikä_ paperi sulta puuttui. Sitten sanot ettei tule toistumaan ja olet pahoillasi. Ja toivot parasta.
Mun vuokra on 650 e ja käyn töissä ja maksan sen. En tarvi mitään papereita!
Pyydä lainaa jostain. Asumiseen liittyviä laskuja ei kannata hoitaa huonosti. Karsi mieluummin vaikka ruoasta tai mistä tahansa muualta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
....jonkun paperin?
Etkö tiedä, mikä pitää toimittaa?Olin ruksannut työttömyysturvahakemukseen muutaman väärän kohdan. Olen korjannut virheeni ja toimittanut lapun kiireellisenä eteenpäin, mutta mitään ei vissiin tapahdu ennen kuin 2.4.
ap
Jos olet korjannut hakemuksesi ja toimittanut puuttuvan liitteen niin kyllä se aiemmin kuin 2.4. on käsitelty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
....jonkun paperin?
Etkö tiedä, mikä pitää toimittaa?Olin ruksannut työttömyysturvahakemukseen muutaman väärän kohdan. Olen korjannut virheeni ja toimittanut lapun kiireellisenä eteenpäin, mutta mitään ei vissiin tapahdu ennen kuin 2.4.
ap
2.4. ei kyllä tapahdu mitään, se on pyhäpäivä.
Venlafaxiinia! 150 mg Venlafaxiinia!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
....jonkun paperin?
ap
2.4. ei kyllä tapahdu mitään, se on pyhäpäivä.
No voi helkkari, sekin vielä! Hyvä kun huomasit.
täytyy keksiä jotakin.
ap
Maksat osan vuokrasta heti ja selität vuokranantajalle tilanteen. Itse olen kerran joutunut maksamaan viivästyneen palkan vuoksi vain osan vuokrasta eikä tullut mitään ongelmia, vuokranantaja ymmärsi.
Vierailija kirjoitti:
Maksat osan vuokrasta heti ja selität vuokranantajalle tilanteen. Itse olen kerran joutunut maksamaan viivästyneen palkan vuoksi vain osan vuokrasta eikä tullut mitään ongelmia, vuokranantaja ymmärsi.
Eikö teillä ole sen vertaa rahaa säästössä, että te pystytte hoitamaan ainakin kiinteät menot vähintään kertaalleen tuollaisissa poikkeustilanteissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö teillä ole sen vertaa rahaa säästössä, että te pystytte hoitamaan ainakin kiinteät menot vähintään kertaalleen tuollaisissa poikkeustilanteissa?
Ei meillä työttömillä ole. Olen hakenut 64 paikkaa tänä vuonna ja yhtäkään en ole saanut.
ap
....jonkun paperin?
Etkö tiedä, mikä pitää toimittaa?